Tempar/Fertility friend
Mensen kom nyss.. Ladda om för försök nummer 19.. Denna blev en konstig cykel väldigt olik andra. Kanske för jag åt apiforce..
Mensen kom nyss.. Ladda om för försök nummer 19.. Denna blev en konstig cykel väldigt olik andra. Kanske för jag åt apiforce..
Hej tjejer! Jag följer er fortfarande! Fast i bakgrunden!
Själv är nog ägglossning på ingång här . Är på dag 16 idag o fick detta imorse? Jag kan räkna det som positivt väl?
Vi hade sex igår kväll, o vet dock inte om vi kommer få till det mer, kommer det räcka tror ni?
Jajjemen, det där är positivt Äl sker ju inom 12-48h efter positivt test, så sexet igår kan räcka. Varför, om jag får vara nyfiken, kan ni inte ha mer sex?
Det är absolut positivt! Kan ni inte försöka ligga idag med för säkerhets skull? Så har ni täckt upp bra :)
Som jag misstänkte, blev inget sex idag. Tror han fatta att ÄL är eftersom jag försökte få till det idag med. Stendött... O så nu sover han brevid. O jag ligger här med dom största ägglossningskramperna... Misstänker att kanske ägget släpper för det gör så ont?
Så ja, nu ligger jag bara o tjuter i tysthet.. Pinsamt :(
Som jag misstänkte, blev inget sex idag. Tror han fatta att ÄL är eftersom jag försökte få till det idag med. Stendött... O så nu sover han brevid. O jag ligger här med dom största ägglossningskramperna... Misstänker att kanske ägget släpper för det gör så ont?
Så ja, nu ligger jag bara o tjuter i tysthet.. Pinsamt :(
Förresten tänker jag att 1 gång i veckan är helt ok! Nu är vi lite äldre än de flesta här inne tror jag (32 och 36) men när vi inte försökte hade vinodlare 1-2 ggr i veckan, men lika gång 1 som 2 ggr. Klart att just när man ska försöka skaffa barn är det opraktiskt - men annars är det helt ok. I veckorna är ju båda trötta efter jobbet och på helgerna är det mkt annat så tycker inte 1 gång i vecka är en kris egentligen. Som sagt just runt äl förstår jag att du vill öka det lite, men annars tycker jag inte du ska va ledsen för 1 gång i veckan det tror jag är högst normalt när man varit ihop några år och inte är 20 ;)