• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Mimipig

Hej igen alla bekanta. Jag börjar oroa mig för att jag bara får ÄL-lösa cyklar numera. Tempen går aldrig upp. Nu har ff börjat bete sig annorlunda också - sätter ut ÄL-streck bara för att jag fick strakt streck på opk. Jag har ju ingen temphöjning. Men ÄL brukar ha skett vid det här laget. Teorier?
  • Natttis

Fel skreen shot

Denna är rätt men jag tror inte det blir något då tempen droppa så drastiskt

• Erla
    Mimipig skrev 2018-06-22 08:04:28 följande:

Hej igen alla bekanta. Jag börjar oroa mig för att jag bara får ÄL-lösa cyklar numera. Tempen går aldrig upp. Nu har ff börjat bete sig annorlunda också - sätter ut ÄL-streck bara för att jag fick strakt streck på opk. Jag har ju ingen temphöjning. Men ÄL brukar ha skett vid det här laget. Teorier?

Kan inte se bilden tyvärr, men vet att det ska gå att ändra vad ff ska basera sin gissning på. Kommer dock inte ihåg vart man ändrar :/
  • Imsevimsemamma

Hej tjejer!

För två månader sedan fick jag veta att jag hade fått ett så kallat MA i vecka 10 och fick efter mycket om och men skrapas. Jag fick en eventuell ägglossning 17 dagar senare (på äl test men inget utslag på temp) sen kom min första mens 14 dagar efter det. Nu är vi redo att köra på igen och längtar så mycket efter syskon!

Denna månaden har tempen gått bananas och jag gick först utslag på äl redan på dag 9 i cykeln och sen ändrades den och har ännu inte hittat någon ägglossning. Jag har inte använt ägglossningstest denna månaden. Någon som kan ta en titt på mitt diagram? När hade jag en eventuell ägglossning?

• Erla
    Imsevimsemamma skrev 2018-07-29 07:12:34 följande:

Hej tjejer!

För två månader sedan fick jag veta att jag hade fått ett så kallat MA i vecka 10 och fick efter mycket om och men skrapas. Jag fick en eventuell ägglossning 17 dagar senare (på äl test men inget utslag på temp) sen kom min första mens 14 dagar efter det. Nu är vi redo att köra på igen och längtar så mycket efter syskon!

Denna månaden har tempen gått bananas och jag gick först utslag på äl redan på dag 9 i cykeln och sen ändrades den och har ännu inte hittat någon ägglossning. Jag har inte använt ägglossningstest denna månaden. Någon som kan ta en titt på mitt diagram? När hade jag en eventuell ägglossning?

Jag tycker inte att det ser ut som det, men jag skulle ligga på nu för ditt äl-sekret indikerar på att äl kan vara på g eller är nu :)
  • ensamärstark
    Imsevimsemamma skrev 2018-07-29 07:12:34 följande:

Hej tjejer!

Tempen verkar inte ännu indikera på någon ägglosning.. dock har du många tomma ringar. Tempen kan variera mycket för många om du tempar olika tider.
  • ensamärstark

Tråden verkar inte så aktiv längre men ville bara visa upp resultatet av vårat tempande och väntande!

En liten Enya föddes 3/8 kl. 04.34 helt underbart!

Svar på tråden Tempar/Fertility friend