Tempar/Fertility friend
Här kommer bild. Vete tusan om det kommer synas då det var väldigt svårt att få på bild.
Här kommer bild. Vete tusan om det kommer synas då det var väldigt svårt att få på bild.
Hmm, jag är inte helt överens med när FF satte ut ÄL. Visst fick jag en dipp där, men just den morgonen hade jag sovit med munnen öppen och morgonen efter det vaknade jag med ont i halsen. Enligt hur kroppen känns så räknar jag snarare med att ÄL skedde igår. Oavsett blir det att börja smörja med ProgesterAll om någon dag.
Tror inte det behöver minska chanserna för att bli gravid. Kikar man ex i galleriet hos FF så finns det gott om de som har tidig ÄL, redan på dag 10, som blir gravida. Jag känner mig dock mer säker på att ÄL snarare var på CD 12, för det stämmer mycket mer med hur det brukar kännas i kroppen. Det är först nu jag känner mig sådär varm i kroppen som jag brukar göra direkt efter ÄL.
Tror inte det behöver minska chanserna för att bli gravid. Kikar man ex i galleriet hos FF så finns det gott om de som har tidig ÄL, redan på dag 10, som blir gravida. Jag känner mig dock mer säker på att ÄL snarare var på CD 12, för det stämmer mycket mer med hur det brukar kännas i kroppen. Det är först nu jag känner mig sådär varm i kroppen som jag brukar göra direkt efter ÄL.
Jag har också gratisversionen men jag kan söka i galleriet på olika nyckel ord men vissa specialfunktioner som tex "hitta likande graf som min" går inte.
Har precis börjat med FF, tempat själv under ett halvår innan. Hur märker FF ut äl? Har fyllt i så mycket jag kan.
Ff går i huvudsak efter temp (såklart), fertilt sekret, äl-test (om man använder det) samt historik. För att äl ska sättas ut ska tempen vara fortsatt hög i 3 dagar efter förmodad äl, då får man en ganska så bra uträkning på när äl var.
Vad tror ni om kurvan? Är äl+8 idag och testade minus... fortfarande tidigt men med dottern fick jag solklart plus på äl+8/äl+9 så har lite gett upp hoppet..
Tack!! Ja jag ska försöka hålla hoppet uppe! Så ledsamt varje månad att stirra på blanka test och försöka se en linje/skugga. 5 månaders försök nu efter mf i dec och längtar så efter plusset
Kan någon hjälpa mig? Varför visas inte fler dagar efter äl på min chart? Jag har 14-15 dagars lutealfas ju.