• ensamärstark

Tempar/Fertility friend

Näe... Jag tror faktiskt att ägglossning uteblev denna månad ändå. Efter ÄL brukar jag alltid få stabbigt tjocktorra flytningen eller inga alls samt ont i brösten..

Denna månad. Fortfarande "mensvärk" inget ont i brösten, o fortfarande ganska blöta flytningar

• ensamärstark
    Loppan84 skrev 2016-01-14 12:55:27 följande:

Svårt att ta bild för det är svagt alltså, men här är utan att jag korrigerat nått, på den andra har jag sänkt ljus och höjt skugga och exponering

.

Nämen loppan!! Du är ju gravid!! Grattis vännen!! och jag tycker det är väldigt tydligt med, så tror även det skulle visa positivt på digitalt! Åk o köp!!
  • ensamärstark
    Malin 845 skrev 2016-01-14 16:05:32 följande:

Starkare idag igen :). Längst till vänster är dagens :).

Nu är det nära!
  • ensamärstark
    eid skrev 2016-01-16 07:40:23 följande:
    Jag fick diagnosen pco för ca 10 år sedan, i samband med att jag slutade med p-piller och min mens inte kom igång. Jag gjorde då vul, där det konstaterades att jag hade små blåsor på mina äggstockar- alltså pco. Det som är lite intressant är att min pco har försvunnit, har alltså fått det bekräftat av två oberoende gynekologer. Någon mer som varit med om det eller hört talas om det?
    Låter precis som mig. Fick med bekräftat Pco. Enda sen jag fick min mens har den bara kommit ca. 3 ggr/år. Men senaste året har den varit regelbunden o kommit varje månad jättekonstigt men jag är glad för vi försöker med en liten. Är dock inne på försök nummer 17 nu så det verkar ta sin tid..
  • ensamärstark

Någon som inte brukar bli helt torr efter ÄL? Jag brukar alltid bli det, speciellt första veckan efter ÄL.
    Tror inte ÄL blev av. Har haft ganska mycket blöta flytningar hela tiden. Idag (ÄL + 4/5) kom en jätteflytning. Ganska blöt och utspädd så fick byta underkläder. Fortfarande inga ömma bröst som jag brukar få efter ÄL..
    Igår hade jag jättemycket "nyp" o stick i tjejmagen med, brukar inte ha det efter ÄL heller. Tror ni som jag eller kan denna månad bara bete sig annorlunda än tidigare?

• ensamärstark
    Symetrical skrev 2016-01-17 06:42:11 följande:

Nyp och stick är alltid positivt i min bok, liksom allt avvikande.

Jo för visso.. Imorse vaknade jag med "menstuttar" igen dock. ÄL+ 5/6. Alltid när jag får detta så kommer mensen om en vecka ca :/
  • ensamärstark
    Symetrical skrev 2016-01-17 09:28:25 följande:

Äh, går inte att skilja på pms och gravsymptom så pass tidigt, så oroa dig inte för det.

Du har ju rätt det vet jag! Kan inte rå för att känna

Mig så negativ o missnöjd över att det aldrig går

Vet inte om familjeliv kanske ökar pressen o stressen lite när jag ser hur alla plussar. Även om jag blir jätteglad för deras skull så vill jag ju ned bli gravid

Men, jag tror inte jag kommer kunna hålla mig härifrån då jag älskar verkligen gemenskapen, stöttningen ni har här till varandra :-/ så svårt
  • ensamärstark

[quote=76239647][quote-nick]frestelsen skrev 2016-01-17 17:31:04 följande:[/quote-nick]

Brukan man ha molvärk en vecka innan äl? Eller kan min kropp va så konstig så jag får äl tidigare? Cd 8 idag o har stick i livmodern o ena äggstocken. Vill inte testa med äl test ännu och vi har ju varannan dag sex så lär ju inte missa iaf. Men jag brukar aldrig ha äl känning så här tidigt :/ o även om jag tempar så ser jag ju inte sånt nu. Brukar få äl runt cd 17 normalt. Förra månaden va cd 20. Hur känner ni i magen innan äl?

[/

Jag har nästan alltid molvärk en hel vecka om

Inte mer innan ÄL

• ensamärstark
    frestelsen skrev 2016-01-17 18:38:21 följande:

Åh tack då behöver jag inte känna mig konstig. Då väntar jag med äl test till nästa vecka typ cd 12-13.

Det är väldigt frustrerande. Denna månad har jag haft mensvärk ända sen mensen Slutade, ja egentligen sedan en vecka innan förra ägglossningen. Börjar bli tjatigt :/
  • ensamärstark

Vakna idag men ännu mer megamenstuttar!! Dubbla i sin storlek så det är löjligt. Knöliga och såå fruktansvärt Ömmma!
    Precis som förra månaden en vecka innan tant röd kom.
    Känns kört,
    Börjar även bli sjuk kände jag när jag vakna..
    O jag ska på jobbintervju nu på morgonen. Känner mig verkligen peppad..

Svar på tråden Tempar/Fertility friend