Tempar/Fertility friend
Det är säkert individuellt som så mycket annat, men för mig har det blivit en högre temp om det skedde innan äl eller lägre temp efter äl.
Det är säkert individuellt som så mycket annat, men för mig har det blivit en högre temp om det skedde innan äl eller lägre temp efter äl.
När har du bim?
Förstår precis! Har själv bim på torsdag.
Man sjunker ju ner i ett depphål ett par dagar när mensen kommer :/
Förstår precis! Har själv bim på torsdag.
Man sjunker ju ner i ett depphål ett par dagar när mensen kommer :/
:( köp en massa godis och njut av rödvin och charkmat som du inte hade kunnat om du var gravid! Det brukar bli min tröst när mensen kommer.
Lovar att jag kommer göra dig sällskap på torsdag!
Nya tag bara.
Hur gammal är du?
Jag är 40!! Värsta tanten ;)
Nä, såg att Jessica Almenäs väntar sitt 3:e barn och hon fyller 42 i höst.
Hur länge har du försökt?
Nya tag bara men vet exakt hur du känner dig.
Jag fyller 37 i mars, var 35 när jag fick sonen. All hets om att fertiliteten rasar efter 35, jag blir så ledsen av det snacket, det måste väl vara ett snitt, vi har väl inte inbyggd äggtimer...
Vi har inte försökt så länge, fyra månader, men det känns redan som ett Sysofosarbete. Jag har tid för utredning i april om inget händer... får du hjälp?
Tack för de fina orden.
Just nu känns livet och barnfabriken tungt. Fick äntligen blinkande glad gubbe på CB för tre dgr sedan men nu blir strecken på billiga stickorna svagare igen så jag har antingen missat toppen eller inte haft ÄL alls. Orkar inte med att ÄL hoppar över.
Kan inte låta bli att tänka på att jag hade varit i v 30 nu. Känns så oerhört orättvist.
[quote=77391354][quote-nick]Milou3 skrev 2017-02-08 13:10:10 följande:[/quote-nick]Plussade 4 dagar innan bim på digitalt cb.
Började blöda 2-3 dagar efter bim så hann vara glad en vecka typ :/[/quot
Nä, så tråkigt. Vilken besvikelse.