• Nilsmamma

Blivande mammor i Stenungsundatrakten?

Väntar mitt andra barn i början av mars nästa år och undrar om det finns fler blivande mammor här runt Stenungsund där jag bor? Ingen av mina vänner ska ha barn och det hade varit kul att ses i vår att kanske ev kunna ta en fika eller liknande med andra med små bebisar :)

• Svar på tråden Blivande mammor i Stenungsundatrakten?
  • Binan

Hej! Jag ska ha nu i december men träffar gärna nya mammor :)

• Sagans

Hej! Vi väntar vårt andra barn i juni. Dottern blir fyra år i januari👍

• Binan

Bor i Myggenäs :) Sonen blir 4i mars. Hur gammal är ditt första?

• Nilsmamma

Min äldste blir 4 i april och lillasyster kommer i mars :)

Jag är uppvuxen på Tjörn men bor i stenungsund nu :)

• Josefinmagnusson88

Hejsan :) Jag har en son på 15 månader och fick en liten prinsessa nu den 7:e December :)) jag bor i Stenungsund jag med! Hur gammalt är ditt första barn? Vet du förresten vad du har för en liten filur i din mage :)?!

• Nilsmamma

Jag har en tjej i magen som kommer i mars :) går in i v 29 idag och känner mig just nu som en urvriden disktrasa! Så trött och ser fr emot lite julledigt :) hur mår ni andra?

• Binan

Vi har ingen aning vad det är för kön men jag kan inte låta bli att hoppas på en liten flicka eftersom vi redan har världens underbaraste pojk (såklart) ;)

Är på tok nervös över när den vill komma ut. BF är ju nu på torsdag och julafton närmar sig med!

Ska till MVC i morgon och hoppas få en undersökning på mognad av livmodertappen och be henne reta lite ;)

Jag har mått väldigt upp och ner under hela graviditeten men nu mår jag nästan oroligt bra.

Svar på tråden Blivande mammor i Stenungsundatrakten?