• Tokfrans

slempropp?

Jag fick en seg vit flytning efter jag vart ute. Den va seg klumpig. Liknade typ tjock tapetklister med strängar i. Dock inge blod eller annan färg bara vitt. Och luktar även som typ socker..Kan de va slemproppen? Är i v.34.

• Svar på tråden slempropp?
  • sammax

Det tycker jag det låter som!
    Jag har haft det så i två dagar nu, lossnat lite i taget!
    Slemproppen kan ha olika färger, genomskinlig, blodstrimmig, gulaktig.... lossna i omgångar eller hela på en gång! Det som lossnat på mig är så som du också beskriver det, som tjockt tapetklister, med min första son lossnade hela samtidigt och var mer blodstrimmig..

• Tokfrans
    sammax skrev 2013-12-15 11:49:13 följande:
    Det tycker jag det låter som!
    Jag har haft det så i två dagar nu, lossnat lite i taget!
    Slemproppen kan ha olika färger, genomskinlig, blodstrimmig, gulaktig.... lossna i omgångar eller hela på en gång! Det som lossnat på mig är så som du också beskriver det, som tjockt tapetklister, med min första son lossnade hela samtidigt och var mer blodstrimmig..
    Okej! Ja då får man ju hålla koll, hade värdens värkar i natt somna inte fören 8 på morronen :(
    Kanske är på g..6 veckor för tidig :P
  • sammax
    Tokfrans skrev 2013-12-15 15:07:26 följande:
    Okej! Ja då får man ju hålla koll, hade värdens värkar i natt somna inte fören 8 på morronen :(
    Ojdå, hoppas det släpper och att bebisen vill stanna inne liiite till iaf Glad
  • MissKaos
    Tokfrans skrev 2013-12-15 15:07:26 följande:

Hur gick det? Minns ju dig från testtråden!
    Slemmisen kan gå veckor innan fl och tom återbildas och den går i tidig graviditet.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Tokfrans
    MissKaos skrev 2013-12-16 20:53:57 följande:

Hur gick det? Minns ju dig från testtråden!
    Slemmisen kan gå veckor innan fl och tom återbildas och den går i tidig graviditet.
    Hehe Hej! ja, brukar hänga där och hjälpa att analysera tester :)
    Inge mer slemis än, men värkarna fortsätter på nätterna :( Får knappt någon sömn. Och ska hålla på att flytta på de detta. lite stress.

hur är allt med dig då? :)
  • MissKaos
    Tokfrans skrev 2013-12-16 21:11:22 följande:
    Hehe Hej! ja, brukar hänga där och hjälpa att analysera tester :)
    Inge mer slemis än, men värkarna fortsätter på nätterna :( Får knappt någon sömn. Och ska hålla på att flytta på de detta. lite stress.

hur är allt med dig då? :)

Väntar på igångsättning på lördag. Då är BF passerat med 14 dgr..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Tokfrans
    MissKaos skrev 2013-12-16 21:14:21 följande:

Väntar på igångsättning på lördag. Då är BF passerat med 14 dgr..
    jisses! Bebbe tycker väl att de är så varm och skönt där inne så vill inte komma ut i kylan :P
    Men då får du allt uppdatera efter lördagen med bilder! :D Kommer du köra dykar tekniken ?

Här är allt lugnt *peppar peppar ta i trä* Men skar upp fingret igår när jag diska, tappa en talrik och reflexen kicka in för att ta emot den..typiskt. Så va blod överallt :P
  • MissKaos
    Tokfrans skrev 2013-12-17 12:03:03 följande:
    jisses! Bebbe tycker väl att de är så varm och skönt där inne så vill inte komma ut i kylan :P
    Men då får du allt uppdatera efter lördagen med bilder! :D Kommer du köra dykar tekniken ?

Här är allt lugnt *peppar peppar ta i trä* Men skar upp fingret igår när jag diska, tappa en talrik och reflexen kicka in för att ta emot den..typiskt. Så va blod överallt :P

Nej. Jag kommer köra tekniken: GE MIG KNARK! Nej jag bestämmer inget nu. Det beror på hur Fl blir! Det är ju svårt att veta innan. BM får hjälpa mig tillrätta med bedövning!

Med ettan fick jag bad, akupnktur, lustgas EDA samt lokalbedövning. Han kom med axlarna felvända. Jag =Liten Han =stor.
    Han fastnade ovanför Spinae och det tog lång tid att föda.. Använde ganska mkt Yoga andning med det var jättebra hjälp.
  • Tokfrans
    MissKaos skrev 2013-12-17 12:38:43 följande:

Nej. Jag kommer köra tekniken: GE MIG KNARK! Nej jag bestämmer inget nu. Det beror på hur Fl blir! Det är ju svårt att veta innan. BM får hjälpa mig tillrätta med bedövning!

Med ettan fick jag bad, akupnktur, lustgas EDA samt lokalbedövning. Han kom med axlarna felvända. Jag =Liten Han =stor.
    Han fastnade ovanför Spinae och det tog lång tid att föda.. Använde ganska mkt Yoga andning med det var jättebra hjälp.
    hahah, jajo kommer nog med ta de som de kommer, vad som blir bäst just då. Annars blir de väl ryggmärgsbedövning och lokal och såklart lustgas :)

Men som du säger man vet ju inte, man kan ha massa önskemål men blir ju oftast inte som man vill fullt ut ^^ 
  • MissKaos
    Tokfrans skrev 2013-12-17 12:49:07 följande:
    hahah, jajo kommer nog med ta de som de kommer, vad som blir bäst just då. Annars blir de väl ryggmärgsbedövning och lokal och såklart lustgas :)

Men som du säger man vet ju inte, man kan ha massa önskemål men blir ju oftast inte som man vill fullt ut ^^ 

Nej det gör ju inte det. Så, jag planerar inte så mkt. Det får bli som det blir helt enkelt!
  • Tessou

Hoppar in med en fråga... Kan slemproppen se ut som ÄL-flytningar..?

♥ ELIAS 090326 - BF 18/2-2014 ♥
  • MissKaos
    Tessou skrev 2013-12-17 15:17:28 följande:
    Hoppar in med en fråga... Kan slemproppen se ut som ÄL-flytningar..?

Njae, den är mer som en mördarsnigel..
  • MissKaos

Tänk blandning mellan manet och entrecot!

• Tessou
    MissKaos skrev 2013-12-17 15:28:57 följande:

Njae, den är mer som en mördarsnigel..
    MissKaos skrev 2013-12-17 15:29:17 följande:
    Tänk blandning mellan manet och entrecot!
    Ha ha, okej... Fast jag har väldigt slemmiga ÄL-flytningar..
    ♥ ELIAS 090326 - BF 18/2-2014 ♥
Svar på tråden slempropp?