• Klick78

Börjar om igen.

Hej! Är i liknande sits. Fick missfall i v.11, och det var bland det värsta jag har varit med om.
    Nu har både jag och maken repat oss, kroppen har repat sig och mensen har kommit igång. Nu har vi BIM 131227, så nu håller vi tummarna för att vi får en plus i juldagarna. :)

• Klick78

Inget plus för mig på julafton som jag hoppades på, däremot så klm mensen då...:/ Bara att ta sikte på nästa månad istället.

• Klick78

Ägglossning här i dagarna, så nu är det bara att hålla tummarna! Bim 19/1. :)

• Klick78

Hur går det för er? Jag hade ägglossning runt den 5:e och idag har jag mått konstigt...yr, halsbränna och det bränner liksom till i brösten till och från. Kan det vara riktigt tidiga symptom??

• Klick78

BIM på söndag, men imorse fick jag ett svagt streck på stickan från billiga tester.
    Törs inte riktigt tro på det, så idag blir det till att köpa ett digitalt CB. :)
    Hoppas hoppas!! :)

• Klick78

Agneta77: Jo jag testade igen med billiga tester, svagt plus igen. Sen köpte jag apotekets test och testade imorse, svagt plus på den oxå. Blir ju nojjig när man läser om att folk har fått missfall efter svaga plus. Väntar lite till och testar igen på måndag.

• Klick78

Nu är det färdigtestat. :) Nu fick jag ett fint starkt plus, så nu är det bara att hoppas att det går vägen den här gången. Nu håller jag tummarna för er och hoppas att det dyker upp fina plus hos er oxå! :)

• Klick78
    Jomila skrev 2014-01-20 08:15:03 följande:
    GRATTIS!!!!!!! Åh så roligt! Första plusset i tråden :). Hur lång tid tog det efter mf? Kram

Efter missfallet tog det precis 4 veckor innan första mensen kom. Och nu plussade vi på andra försöket. Vi provade inte förrän första mensen efter missfallet.
Svar på tråden Börjar om igen.