• Joicy

Börjar om igen.

Hejsan! Hoppas på att få hänga med er i tråden! 
    Är 22 år och sambon 24, försöker få vårat första barn. Jag fick MA v.12 i mitten på september -13. Oturligt nog blödde jag ända fram till mitten på december (alltså 3 månader) och fick då tipset av en läkare att äta p-piller en månad för att försöka få ordning på mensen. Det verkar ha fungerat för jag fick min piller mens den 2/1 och har inte blödigt en droppe sedan dess! Jag anar att jag har ägglossning imorgon då jag har fått stegring på ägglossningstest! (JIPPI!!) Nu är det bara att hoppas! 

Kul att följer som sitter i lite lika sits, man känner sig så ensam ibland med alla tankar. Skönt att bolla tankar med varandra!

• Joicy
    Augusti82 skrev 2014-01-25 11:17:29 följande:
    igår hände något jättemärkligt.... 
    I torsdags förra veckav var vi på ett VUL tillf ör att se om resterna kommit ut. Det var inte alls mycket kvar och förmodligen skulle kroppen ta hand om det vilket den också gjorde. I sön slutade jag vara öm och blödningarna blev mer som bruna flytningar efter mens. I ons var jag på det sista VUL för att säkerställa att allt var ute. Det såg jättebra ut och hon gav tummen upp. Fortfarande hade jag de där bruna flytningarna men det är ju inget farligt. På kvällen kände jag efter med fingrarna och typ försökte få bort allt brunt så att sexet blev fräschare... Sen var det hur bra som helst och det var inget mer förrän igår morse när jag började få mer rosa igen... Sambon sa att efter sexet så hade det varit en del blod på honom och väldigt tjockt. Jag blev förvånad men tänkte att jaja men det är väl något som kommit för vi haft sex för tidigt. Tänkte inte mer på det förrän igår precis innan jag skulle stänga butiken. Jag gick på toaletten och då kom det en klump till!!!! Var den har gömt sig har jag inte en susning om för livmodern var helt tömd och läkaren kikade på livmodertappen och den såg också fin ut. Det var ju därför vi hade sex för att hon sa att allt var bra och att där verkligen inte fanns något mer. denna var ändå 3x3cm ca så det var ju inte litet... o mer hård så inte bara som koagulerat blod. vad tusan kan detta ha varit???? o var har den gömt sig??
    Liknande hände mig också! Jag var till läkaren och hon sa att allt var ute och det såg så bra ut, hade lite bruna flytningar nån dag efter undersökningen och helt plötsligt kom det klumpar igen och tjockare blod. Märkligt är det! 
  • Joicy

Testade svagt positivt imorse! kan inte tro att det är sant än. Har varit och köpt clearblue nu som jag ska testa med på söndag tänkte jag Skrattande

• Joicy

Jag tror jag hade ägglossning 27/1 så då alltså bim 10/2 ????

Svar på tråden Börjar om igen.