Börjar om igen.
MEEEEEENSSSSS!!!! JAA!!!

Började på lite smått igår, och nu imorse hade det börjat på ordentligt.
MEEEEEENSSSSS!!!! JAA!!!

Började på lite smått igår, och nu imorse hade det börjat på ordentligt.
Skönt att komma in i vardagen igen efter alla helger ????. Jag kommer fokusera på att må bra och ge min kropp lite mer vardagsmotion och bättre mat. Om jag lägger fokus på något helt annat så kanske det inte tar lika lång tid att få till plusset den här gången ????
Tänkte sätta mig vid datorn ikväll (sitter väldigt sällan där) så då kan jag ju passa på att lägga in minneslistan i ts ????.
Kram
Hej på er! Nu är ts uppdaterad med vår minneslista, hurra!
Aaaaah, vad spännande Klck78. Säg till när du testat igen, jag håller tummarna för starkt plus på nästa test!
Hade äl igår. har aldrig känt av det lika tydligt med molvärk och tydligt äl-sekret. Är dock rädd för att ha missat det nu när vi bara fick till det igårkväll men inte dagarna innan :(...Jaja, vi får se...
Hur mår ni andra?
hej tjejer!
tänkte om det är ok att hoppa in här hos er?
Är 31 (32 i vår)(sambo 35), försöker få vårt första barn. Blev gravid förra året och kom till v 8+3 då jag fick ett missfall. Var i tisdags.... dock med komplikationer då det var rester kvar och blödningarna håller i sig fortfarande. Så fort vi får tummen upp på att försöka igen så kör vi!
har sett att några av er har haft missfall med så det kan vara skönt att prata med andra som har varit med om samma....
kram på er!
Nu är det färdigtestat. :) Nu fick jag ett fint starkt plus, så nu är det bara att hoppas att det går vägen den här gången. Nu håller jag tummarna för er och hoppas att det dyker upp fina plus hos er oxå! :)
Hej tjejer, hur har ni det? Jag har en deppdag idag. Tror jag får äl på torsdag eller fredag. Tiden går så sjukt långsamt och det känns som att jag måste räkna med två tre mf till innan det blir nåt på riktigt. Tycker alla blir gravida till höger och vänster utan att ens vilja eller försöka. Känner mig bitter och missunsam idag :(
Hej på er, hur går det? Här är det helt ok. Har haft testmani och testat 3 gånger redan, hur dumt som helst. :) Kan inte låta bli. Idag borde jag vara ungefär BIM-8. ÄL+11 ungefär. Så småningom får jag börja testa "på riktigt". Jag har varit helt övertygad om att jag inte är gravid, men jag känner inte riktigt så längre.
Hur har ni det allihopa?
Hej på er! Hoppas ni mår bra! Agneta, är det gravtest eller ältest?! *noll koll*
Jag hade nog äl i helgen. Känner på mig att det tar sig den här månaden :)
Bim idag. Vad tror ni? Borde det inte vara starkare?