Börjar om igen.
Just det...jag skulle ju skriva att vi plusade i torsdags :D. Äntligen, haha. v. 4+3 idag....väääldigt tidigt men åh vad jag hoppas att detta går som det ska och att vår pyttelilla vill stanna :)
Just det...jag skulle ju skriva att vi plusade i torsdags :D. Äntligen, haha. v. 4+3 idag....väääldigt tidigt men åh vad jag hoppas att detta går som det ska och att vår pyttelilla vill stanna :)
Jag har fått ett plus! Lite svårt att tro att det verkligen är sant, jag var helt säker på att vi skulle få vänta flera månader till... Men på 7e försöket tog det sig. Håller nu alla tummar och tår för att denna gång ska gå vägen, tredje gången gilt liksom ![]()
Jag har fått ett plus! Lite svårt att tro att det verkligen är sant, jag var helt säker på att vi skulle få vänta flera månader till... Men på 7e försöket tog det sig. Håller nu alla tummar och tår för att denna gång ska gå vägen, tredje gången gilt liksom ![]()
Hej på er! Hur mår ni? Bra hoppas jag :)...så himla skoj med utvecklingen på denna tråd tycker jag...från hopplösa känslor till känslor av hopp! :)
Nimah, svaaagt streck :)...har du testat igen?
Augusti82: hur går det för dig? Testat än?
Vi är i 6+2 idag...imorgon är vi inne på samma dag som jag började blöda förra gången. Känner mig mer trygg, mer lugn och mer harmonisk denna gången men är lite nojig över att jag har så få symtom och att de jag haft avtar lite...eller så inbillar jag mig bara för jag har betydligt fler symtom denna än förra gången. Drömde inatt att vi fick missfall...hoppas inte det är en sanndröm ????.
Vi har BF 4/2-15 ????
Jag ser också och jag håller också tummarna! :) Idag mår jag inget vidare. Oroar ihjäl mig, de få symtom jag haft har försvunnit, jag känner mig inte alls gravid och har drömt två nätter på raken om missfall. Eftersom vi är där vi fick missfall förra gången så är det väl naturliga tankar men det håller på att äta upp mig :(...har känt mig trygg och lugn fram till igår...då fick jag den där obehagliga känslan jag hade förra gången. Hoppas så att allt är bra!
Nimah, ett svagt streck är det nog! Håller tummarna för dig och att det ska gå vägen denna gång.
Jomila, usch för drömmar om missfall och att du har samma känsla som sist. Hoppas verkligen att det går bra för er och att det bara är oron som ger dig hjärnspöken.
Jag är nu i 5+4 och än så länge lugn, men väntar bara på att oron ska sätta in... Jag har fått tid för vul 11/7, det känns som en hel evighet tills dess men skönt att ha något att räkna ner till.
Bim idag. Jag är gravid men det är för svagt. Inväntar mf och hoppas det kommer tidigt den här gången. Orkar verkligen inte gå till v 11 igen. 
Fick gravid 1-2 på digitalt imorse. Får se hur länge den stannar den här gången nu!