joemal skrev 2014-07-28 16:13:18 följande:
Hej alla!
Vad roligt att det gått så bra för dig Jomila! Denna gången går det bra hela vägen 
Tråkigt att det inte tog sig Nimah, men drick vin och njut! Hade ju varit underbart om ni lyckades på egen hand innan ivf, så håller tummarna för er!
Jag hade en liten blödning till för två veckor sedan, då var vi mitt i Tyskland så inte så mycket att göra. Det var mindre än förra gången, men nu har jag haft lite brunt varje dag sedan dess. Eftersom vi hade gjort UL bara några dagar innan så antog både jag och min man att det var en ofarlig liten blödning. Jag har alla gravidsymptom kvar, illamående kommer och går och jag är ganska trött för jämnan, men nu har äntligen svullnaden i magen börjat lägga sig. Skönt att se ut som v12 och inte v20...Jag är på 11+2 idag, så nu är det nära! Vi har bokat ett privat UL om 1,5 vecka, längtar så till att få se att allt är bra!
Tråkigt att du fortfarande blöder men det verkar ju inte vara någon fara...skönt dock att ni har ett ul inbokat :)...
Jag hoppas det går vägen men är fortfarande nojig för att jag inte har symtom :(...en vecka ovh två dagar kvar till inskrivning...