• Nimah

Börjar om igen.

Vad skönt att det går bra för dig Agneta. Jag har precis haft min första mens sedan skrapningen. Tog över 40 dar innan den kom. Hoppas cykeln kortas ner lite nu framöver för blir ju så himla långt mellan chanserna. Vi har inte försökt aktivt sedan skrapningen men kommer nog ligga i lite mer nu framöver. Men tror jag hoppar äl test och ska försöka att inte räkna dagarna. Blir så stressad av det.

Kram på er alla

• Nimah

Grattis till plus Jomila! Håller tummarna för att den vill stanna den här gången!

Kecka, beklagar ditt X,men skönt att du slapp opereras!

Skönt att det flyter på för dig Agneta.

Jag har nog äl i dagarna som kommer. Vid tidigare mf har jag blivit gravid efter en mens, så det är klart att man hoppas på att det tar sig då även den här gången. Samtidigt orkar jag inte riktigt med oron en graviditet innebär så på ett sätt vore det skönt att få spendera sommaren med ostar och vin. Nåja. Det blir som det blir. Vi åker till Italien för en veckas semester om några dagar. Det ska bli så fantastiskt skönt!

Kram på er

• Nimah
    agneta77 skrev 2014-06-12 18:51:15 följande:

Ooh jag ser!! Tycker det ser ut som mitt första test som jag tog hm... äl+11. Ev ännu svagare än mitt var men jag ser jag ser. :D men hörni att tre st i vår lilla tråd plussar inom några veckor (och vem vet, ni kan bli fler!) är ju helt fantastiskt!! Åh nu blev jag på gott humör såhär mitt på en vanlig torsdagskväll. :) :)

Vi får se hur det utvecklas. Idag vet jag inte om jag ser. Det översta är det torkade från igår, mitten imorse och nederst ikväll. Men än finns hopp ju!

Vilken vecka är du i nu? Så glad för din skull :)
  • Nimah

Hur går det för er Joemal och Jomila? Håller alla tummar för att era purén stannar nu!

• Nimah
    Nimah skrev 2014-06-12 21:11:29 följande:

Hur går det för er Joemal och Jomila? Håller alla tummar för att era purén stannar nu!

Ha ha, nä purén vet jag inget om. Men era pyren!
  • Nimah

Detta är dagens. Bim -2. Visst syns nåt? Eller? Känns ändå som att jag väntar mf och inte barn om jag nu är gravid. Svårt att vara hoppfull faktiskt.

• Nimah
    huldaskarin skrev 2014-06-15 09:23:16 följande:

Jag tycker mig ana ett svagt streck. Håller tummarna  smile1.gif

It wasn't me!
    Tack :)
Svar på tråden Börjar om igen.