Börjar om igen.
Kikar in och säger hej. Hur mår ni?
Kikar in och säger hej. Hur mår ni?
Hej tjejer! Ett litet livstecken från Finland kommer här :) vår älskade lilla unge kom 11 dagar över tiden den 22.11. efter 25h förlossning. 52cm och 3615g. Nu myser vi och ammar och sover och gråter och bajsar och ammar och gråter och sover inte och bajsar och.. ja, sånt. :) jag ska skriva ett längre inlägg så småningom, men jag vågar inte lova när det sker hehe. Jag följer dock fortfarande vår tråd :) inte många månader kvar nu före det börjar komma mera bebisar ? sköt om er alla!
Jag mår också bra. Går snart in i v 33. Jobbar till mitten av januari är det tänkt. Har fått börja fylla upp järnvärdet lite men har svårt för tabletterna och har kräkts en del av dem...har funkat bättre att ta dem innan jag går och lägger mig.
Tycker det är både lite läskigt och supermysigt när den lilla rör sig. Idag har hon buffat massor.
God fortsättning kära ni! Hoppas ni hade en bra jul. Önskar er ett riktigt gott 2015 <3

Gossen å yngsta kissen myser i min famn <3 <3
Och augusti & Kecka...
Oj ja faktiskt längesen de skrivit. Hoppas ni finns kvar tjejer!
Haha ojdå jag har skrivit fel här åxå ser jag hrrrm. Gossen vår blev SEX veckor i lördags, inte fem.. :) hinner inte med!
Hej tjejer! Hur går det för er? Joemal och Jomila, har era bebisar kommit nu?
Hoppas ni mår bra allihop! Jag är i v 33 nu så ganska snart är även min bebis här!
Hej tjejer! Hur mår ni? ???? Har ni haft en bra påsk? Kram
Åh så härligt Nimah! Stortstortstort grattis! ????
Saknar er andra, hoppas allt är bra med er! Vår lilla tjej blir snart tre månader. Tiden springer verkligen iväg men jag älskar varje dag och jag tar tillvara på tiden på ett helt annat sätt. Att vara mamma är det coolaste jag har varit med om ????
Åh så härligt att höra Kecka! Grattis! Det blir ett gäng 15-bebisar! ????
Hej tjejer! Hur är läget med er och era små? Alldeles för längesen nu tycker jag, haha. Tiden springer verkligen iväg. Idag blev vår lilla dam hela sju månader gammal...världens bästa barn, herregud vad kärleken är stark! Iblan dränker man sig nästan omkullkastar av känslor, fast på ett bra sätt ;)..Hoppas att ni alla mår toppen och att ni har haft en bra sommar! Kram
Men sicken gosing! Haha...ja, vi är då inte flitiga på att uppdatera, hehe. Våra små mirakel som upptar all tid och fokus tror jag. Vår lilla guldklimp är 7,5 månad och börjar ta sig fram mer och mer på egen hand. Snällast i världen är hon! Sover 10-12 h per natt och har gjort sen hon var två månader. Skriker nästan aldrig. Helt otroligt egentligen. Hon förgyller hela dagarna. Hade namnfest för några veckor sen, kändes så himla fint att få visa henne för alla nära & kära! ??
Åh vad roligt Joemal! Stort grattis! Jag är sååå sugen på en liten till, älskar att vara mamma till vårt lilla hjärta och är helt säker på att hon skulle bli världens bästa storasyster :). Hur mår ni alla? Vi ör verkligen inte superaktiva här, haha...
Hej på er! Kom att tänka på den här tråden igår när jag började googla lite på Natural Cycles och snubblade in på en familjelivstråd :). Hur mår ni alla? Stort grattis Agneta till ännu en skatt <3 Vi har nyss bestämt oss för att baka syskon så nu är vi inne i räkna-dagar-och-hoppas-på-ingen-mens-fasen igen :). Hoppas ni alla mår toppen! Kram