• Anonym (Nå?)

Vilken är din största och hemligaste hemlighet? Berätta

Vilken är din största och hemligaste hemlighet? Vet någon annan om den? (tex närstående eller partner eller liknande)

• Svar på tråden Vilken är din största och hemligaste hemlighet? Berätta
  • Anonym (jag)

Jag har många hemligheter men de flesta är "inaktiva" just nu.

- Jag har gjort många aborter pga att de flesta preventivmedel inte fungerar på mig
    - Jag hade sex med min mans bror för länge sedan och blev gravid. Funderade på att behålla och säga att det var min mans barn, de är jättelika. Fick som tur var missfall och blev gravid med min man en månad senare. Är ofta tacksam över att mitt barn verkligen är min mans, hade kunnat bli så fel. Mannen vet om otroheten men inte att jag blev gravid.
    - Jag hade ett hemligt förhållande med en annan under lång tid och berättade till slut för min man. Gjorde slut med älskaren. Men vi kunde inte hålla oss ifrån varandra och började igen, höll ett år till ungefär innan jag lyckades avsluta. Min man vet inte om det sista.
    - Var otrogen med älskarens kompis under tiden då jag och älskaren inte sågs. Detta berättade jag för älskaren nyligen. Min man vet inte men misstänker, han vet att det var ngt men inte att vi hade sex.
    - Min älskare vet inte att jag och min man varit ihop hela tiden, han trodde att jag gjorde slut med honom när det blev mer allvar mellan oss och att jag fortfarande är singel.

Bleh. Jag är en hemsk person alltså...

• Anonym (malin)
    Anonym (jag) skrev 2013-12-15 19:28:12 följande:
    Jag har många hemligheter men de flesta är "inaktiva" just nu.

- Jag har gjort många aborter pga att de flesta preventivmedel inte fungerar på mig
    - Jag hade sex med min mans bror för länge sedan och blev gravid. Funderade på att behålla och säga att det var min mans barn, de är jättelika. Fick som tur var missfall och blev gravid med min man en månad senare. Är ofta tacksam över att mitt barn verkligen är min mans, hade kunnat bli så fel. Mannen vet om otroheten men inte att jag blev gravid.
    - Jag hade ett hemligt förhållande med en annan under lång tid och berättade till slut för min man. Gjorde slut med älskaren. Men vi kunde inte hålla oss ifrån varandra och började igen, höll ett år till ungefär innan jag lyckades avsluta. Min man vet inte om det sista.
    - Var otrogen med älskarens kompis under tiden då jag och älskaren inte sågs. Detta berättade jag för älskaren nyligen. Min man vet inte men misstänker, han vet att det var ngt men inte att vi hade sex.
    - Min älskare vet inte att jag och min man varit ihop hela tiden, han trodde att jag gjorde slut med honom när det blev mer allvar mellan oss och att jag fortfarande är singel.

Bleh. Jag är en hemsk person alltså...
    Har du dåligt samvete gentemot din man?
  • Anonym (jag)
    Anonym (malin) skrev 2013-12-15 19:30:39 följande:
    Har du dåligt samvete gentemot din man?
    Fruktansvärt egentligen. Inte bara mot min man utan även mot de andra killarna. Men jag förtränger oftast vad jag har gjort eftersom jag inte står ut med att tänka på det. Oftast så ser jag mig inte som någon som har gjort de här sakerna...
  • Anonym

Jag är ständigt otrogen mot min pojkvän. Detta vet han inte om utan tror blint på mig när jag säger att jag är trogen å har alltid varit det.

Har nog aldrig varit trogen i något utav mina förhållanden.

• EnLitenSvamp

Rubriken är väldigt motsägelsefull för om jag berättar mina hemligheter så är dem ju inte hemliga längre.

Förstår att en hel del här väljer att vara anonyma med sina inlägg när man verkar sära för allt som rör sig. Pinsamt slynigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan ni ens se er själva i spegeln?

Be with a man who ruins your lipstick, not your mascara.
  • Anonym (opps)

tja.. mina hemligheter har inte med att jag är otrogen att göra, för det är jag inte....
    däremot hade jag ett ganska häftigt sexliv som yngre.. när jag var 25 hade jag haft sex med närmare 50 personer...inget jag skäms för och inget jag tycker är slynigt utan jag gjorde det på MINA vilkor.. det har tillkommit en hel del sedan dess också

• Anonym (jag)
    EnLitenSvamp skrev 2013-12-15 19:53:48 följande:
    Rubriken är väldigt motsägelsefull för om jag berättar mina hemligheter så är dem ju inte hemliga längre.

Förstår att en hel del här väljer att vara anonyma med sina inlägg när man verkar sära för allt som rör sig. Pinsamt slynigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan ni ens se er själva i spegeln?
    Vet inte om 4 killar på 20 år räknas som att ha sex med allt som rör sig... men men. Dåligt är det oavsett. Ja, det kan jag eftersom jag inte tänker på vad jag har gjort...
  • EnLitenSvamp
    Anonym (jag) skrev 2013-12-15 19:59:39 följande:
    Vet inte om 4 killar på 20 år räknas som att ha sex med allt som rör sig... men men. Dåligt är det oavsett. Ja, det kan jag eftersom jag inte tänker på vad jag har gjort...
    Du tog åt dig på en gång. Antar att du tänker på vad du gjort trots allt. Lycka till med ditt liv. Hej då!
    Be with a man who ruins your lipstick, not your mascara.
  • Baby Firefly

Det skulle ni bra gärna vilja veta va. :-P Nä mina hemligheter berättar jag inte för någon. 

Svar på tråden Vilken är din största och hemligaste hemlighet? Berätta