16cm omkrets?
Hur grov är en medellång kuk?
Har hört 10 cm men det kan inte stämma..
Hur grov är en medellång kuk?
Har hört 10 cm men det kan inte stämma..
Jag hoppas att det är tio centimeter för då skulle jag känna att min är ordentligt grov.
8-12 cm.
Just hur grov en medellång är finns ju ingen statistik på. Men de är lätt att hitta annan statistik: De allra flesta kukar är mellan 12-18cm långa och har en omkrets mellan 8-12cm. Notera omkrets, alltså runt om.
Sen hörde jag att 95% av alla kukar är mellan 7-18cm långa i ett sex-program på TV3.
Detta är fullt seriösa studier på flera tusen män och en sådan undersökning visar sällan fel.
När män har fått svara vad de själva har så har måtten dock varit något större.
Jaha för min pojkvän har 16cm i omkrets så halva det (8cm) lät bara lite i mitt huvud.. han har 20cm i längd, skriver det bara för att folk ska förstå att jag menar omkretsen och inte längden. Vi är 17 och 18 år och har bara haft sex med varandra så ingen har någon annan erfarenhet..
en toarulle är ung 14,5 cm. runt om.
det är ganska grovt och klart över snittet enligt min erfarenhet
16 cm är extremt grov, det är nog väldigt ovanligt. Skulle tänka mig att medel ligger på typ 12 cm?
Antar att i porrfilmer så filmar de ur en speciell vinkel för de kukar jag sett där har varit i samma storlek som min killes.. blev bara så paff när jag läste 10cm, ingen som kan länka en bild på en kuk som är runt 10 i omkrets, gärna i olika vinklar? :)
MIn lilla snorre är ju inte exakt rund eller ens oval vid erektion. EGentligen är den platt på ovansidan och tvåkantig på undersidan.
Geometri var inte min starka sida nej. Men det jag försöker komma fram till är att det är lite svårt att mäta omkretsen med ett måttband. Så om man stiliserar formen till rund och mäter blir det 16-17cm, men då finns det ju lite luft på sidorna.
Har ni andra gubbar likadan kukar?