Hur födde du och hur gick det?
Svara sanningsenligt snälla! Kan vara intressant med lite statistik efter alla pajkastningstrådar!
Svara sanningsenligt snälla! Kan vara intressant med lite statistik efter alla pajkastningstrådar!
Har gjort ett planerat och ett akut snitt utan komplikationer.
Jag födde vaginalt och gick sönder väldigt mycket men har inga direkta men mer än skönhetsmässigt då de blev felsytt, allt funkar som de ska o inget gör ont men har numera en extra liten flik där nere, inget som stör direkt men ändå inte som de va innan :)
Vaginalt med bestående men MEN inte de du räknar upp. Fick förskjuten/bruten svanskota och värken från det kommer jag troligtvis få dras med hela livet.
Två kejsarsnitt utan komplikationer och ett snitt med komplikationer. Totalt tre snitt
Tror du får ändra svarsalternativen.
Bestående men endast. Inte ha med exempel då det kan misstolkas som att det är de enda bestående men man kan få när där är så många fler.
Jag kunde inte rösta eftersom jag har fött en gång med KS (utan komplikationer) och en gång vaginalt (utan komplikationer förutom att jag sprack och fick sy mycket, dock läkte det fint sen). Jag föredrar helt klart vaginalt!
Kejsarsnitt utan komplikationer. Det gick jättebra
3 vaginala förlossningar - inga problem!
3 vaginala förlossningar utan komplikationer - två stygn totalt för alla tre barnen, det är allt.