Vi älskar varandra men de räker tydligen inte!!
Tja.
Jag och min sambo har just gjort slut efter 4 år förhållande. Anledningen är mer eller mindre att hon inte tänder på mig längre som hon gjorde innan och vill inte skapa familj och en framtid med nån som hon inte tänder sexuellt på. Vilket jag har förstålse för.
Vi har vart bästa vänner i 9 år och vill inte sluta träffa varandra, så vi ses fortfarande.
De jag undrar över är vad kan man göra å vad beror de på? Hon säger att hon vill leva med mig å och vill ha en framtid med mig men att just sex frågan göra de svårt att se en sån framtid. Enligt henne så är jag bland dom bästa älskarna hon har vart med så de är ju inte kvailliten på sexet som gör de. Jag är väldigt gentlemana mesig av mig, försöker in i det sista göra de bekävmt för henne i alla situationer (några skulle säga tofflig =P
) Hon säger att vi passar så bra tillsammans, att vi skulle få så vackra barn tillsammans och att hon tycker jag är oerhört snygg. Men hon vill inte va tillsammans. Allt hon säger tror jag på pga att vi som sagt har vart vänner hur länge som helst och att hon har vart öppen med allt.
Samtidigt som hon säger att hon bara vill va vänner säger hon saker som att "jag hoppas att jag känner annorlunda om Dagar/År/månader" "Om vi inte hittat nån innan 30 så gifter vi oss" ovs. Nu när de har sjunkigt in att vi inte är ett par längre och jag ser oss som kompisar enbart å börjar behandla henne som de så gör hon saker som att pussa på mig smeka min kind vill hålla handen och vi hon vill att vi ska fira nyår tillsammans.
Jag i min tur tycker det är ass mysigt och vill inte förstöra de, men tycker att det är jävligt lustigt att när jag tar avstånd så tar hon ett steg närmare. Jag kan säga att jag har haft en period då jag mått dåligt pga vitamin brister i alla dess former (ÄT ERA GRÖNSAKER ;)). Och hon saknar den killen hon blev ihop med som hon inte kunde hålla fingrarna ifrån. Men den killen kom tillbaka när jag börja käka vitaminer och de har hon också lagt märke till.
De jag hoppas på är att det finns några tjejer som känner/har känt eller killar som vart med om nåt likande kanske skulle kunna ge mig lite råd.
Efter som vi älskar varandra å ser en framtid med varandra så vill jag försöka göra allt jag kan från min ände för att få henne att tända på mig igen. Är detta möjligt eller ska jag bara släppa den kvinnan som tat mig 25 år att hitta??
Vi har inga barn hon är 27 jag är 29. Båda i god form och över meddel i snygghets skallan om jag får säga de själv =P.
Skulle uppskatta alla tips å råd som fanns!!
Ursäkta alla felstavningar, har lite svårt för stava å så...=P
Mvh