Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Avskyr att dottern sover i vår säng!

evaanderzzon skrev 2013-12-17 00:22:15 följande:
    Pappan sover på soffan, du och lilltjejen i stora sängen. Imorn är det pappan som går och klipper av sädesledarna. Den mannen ska inte ha några barn. Okänsliga jävel!
    Kan du inte klippa dina äggledare/sädesledare också för varför skall folk yngla av sig som beter sig så otroligt omoget och kräver saker av andra bara för att de inte passar in i din "fina perfekta mall" över hur man skall vara förälder? 

Ja även barn har rätt att slippa att vara rädda det säger jag INGET om, och barn behöver nattlig trygghet. Dock så behöver det fan inte ha med okänslighet att göra per se som du vill framställa det som bara för att man inte vill att dottern sover i sängen. 
    Man kan gott lösa det på så många olika sätt utan att du skall gapa, på ett direkt otrevlig, om att pappan skall sterilisera sig. 
    evaanderzzon skrev 2013-12-17 10:52:49 följande:

Psykologistuderande... Du kanske ta och ta tag i dig själv först? Du verkar inte vara speciellt psykologisk... Eller trevlig öht.
    Hejsan Sten. Får jag presentera dig för Glashuset?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    LisanA skrev 2013-12-16 15:34:43 följande:

Vår dotter som är 5 år kommer varje natt tassande med kudden under armen. Hon är mörkrädd och vill sova nära mig. Hennes pappa tycker inte om det här, han försöker till och med ge henne pengar för att hon ska sova i sin egna säng. Han har sagt att han avskyr att hon sover i vår säng… okej någon natt, men inte varje natt…
    Vad ska jag göra? Jag vill ju finnas för min dotter så hon känner sig trygg, samtidigt så sover jag jättedåligt och sexlivet uteblir ju….

Jag var också mörkrädd när jag var liten..
    Är det fortfarande nu i vuxen ålder, även om jag kan hantera det bättre. Skäms

Jag sov alltid med en liten lampa på på natten och blev det väldigt jobbigt så sov jag bredvid fosterfar, nåja han sov inne hos mig. Morsan var aldrig förtjust i att ha mig sovande i deras säng.
    Fosterfar var den som var lite mer "vårdande förälder" än biomor.

Med dagens lampor som finns så har man ju söta små figurer med LED-lampor i, så det behöver ju inte dra mycket ström, och ger det ett behagligt sken på nätterna med.
  • EnAnonumius
    SötFlöt skrev 2013-12-17 11:46:33 följande:
    Vem har sex mitt i natten?
    Uppenbarligen inte du ialf. 
    Många har sex när de har tid, och för vissa par så kan de vara mitt i natten som är en passande tid.
  • EnAnonumius
    Patrik87 skrev 2013-12-17 12:38:42 följande:
    All heder till de som mäktar med, men att ha sex en hel natt hör inte till vanligheterna?
    Nu är det ju ändå viss skillnad på "sex mitt i natten" och "sex hela natten".

Sex mitt i natten kan inbegripa en vanlig lite snabbis på 5minuter.
  • EnAnonumius
    La Lola skrev 2013-12-17 12:33:18 följande:
    Då hoppas jag att man inte tillhör de som klagar på dålig sömn när barnen sover i sängen.
    Tja fråga dem som de berör..Flört
Svar på tråden Avskyr att dottern sover i vår säng!