HJÄLP! Bryter ihop!!!
Hej, har ett barn på nyss fyllda 5 år, när jag och pappan separerade va barnet 1 år, han har knappt haft vårt barn, han stack iväg 6 månader sen kom tillbaka sen hade vi problem med att han skulle ha barnet varannan vecka mm, nu ringde hans flickvän (dom har varit tillsammans i ca 1 år) och hon fråga om dom kunde ta med barnet utomlands.
Dom bor i Norge, sedan 6 mån tillbaka!
Dom hämtar barnet 1-3 dagar varje månad, pappan lova att prata med barnet på skype ofta, ringer aldrig!!!
Min sambo är pappa säger mitt barn, (vi ska även ha barn ihop i april)..
Mitt barn säger att hans pappa har lämnat honom för sin flickvän..
Jag ringde min mamma, helt förstörd, för jag tycker att pappan bara dyker upp och har de där roliga!!! Jag och min sambo tar hand om barnet 24/7 och pappan kommer hem och åker och badar, åker och bowlar, åker på bio. Ja vi gör också saker med barnet, men vi har belönings system och regler!!!! Har man inte skött sig så blir de inget, och där kommer pappan och bara ger och ger.... Vi kan också åka utomlands, de är inte de som är problemet heller, de e själva saken att dom verkligen tror dom kan dyka upp med roligheter hela tiden!
Var på dagis möte häromdagen, dom gav mig lappar som båda skulle skriva på, vi har gemensam vårdnad, där stod jag som ett fån! Jag kan ju inte skriva på själv.... Min mamma säger jag ska söka ensam vårdnad, vad tycker ni?????? Vill ha hjälp, råd och en rätsida på detta! Jag går under :,(