• Anonym (blubb)

Killar, hur många gånger kan ni komma om dagen?

En fråga till er killar. Hur många gånger kan ni komma om dagen? Hur många gånger kan ni ligga om dagen? Min kille kan ha sex en gång sen får han inte upp den mer på hela dagen. Han har som ingen lust. Jag har förstått att det är väldigt olika från man till man. Intressant att se vad som är vanligast.

• Svar på tråden Killar, hur många gånger kan ni komma om dagen?
  • Doktorn

Jag kanske är speciell, men två - tre gånger på en kväll med rätt kvinna går utmärkt. Lite paus emellan, bara... Klarar max 5 gånger samma dygn, men då krävs 24 timmar mellan första och sista! Och jag är 41 år och fuskar INTE med läkemedel. :-P

Av alla misslyckander är den här den besvikaste!
  • Anonym (Bob)

Om jag runkar så kan jag nog komma 7-8 gånger på en dag. Sex klar väl 4-5 då det är mer jobb. Får för det mesta sluta innan jag är nöjd då hon är för öm :( är 28

• Alfred811

Kom åtta gånger under ett halvt dygn sommaren 2012 - är nog rekord tror jag. 30 år då och helt utmattad dagen efter. Spaghettiben de luxe.

• Anonym (Man)

Som din kille. En gång sen är det kört. Är dock 40+ och började med sex sent, vid 30. Så då är det svårare att kunna komma flera gånger har jag förstått. Störst chans att lyckas med det i 20-årsåldern, och sen senare om man fortsätter att vara aktiv och upprätthåller den förmågan. Hur gammal är din kille? Vet du om han nån gång har kunnat komma flera gånger?

• Anonym (blubb)
    Anonym (Man) skrev 2013-12-17 11:21:55 följande:
    Som din kille. En gång sen är det kört. Är dock 40+ och började med sex sent, vid 30. Så då är det svårare att kunna komma flera gånger har jag förstått. Störst chans att lyckas med det i 20-årsåldern, och sen senare om man fortsätter att vara aktiv och upprätthåller den förmågan. Hur gammal är din kille? Vet du om han nån gång har kunnat komma flera gånger?
    Han närmar sig 30. Han har kunnat två gånger vid något enstaka tillfälle. Jag accepterar att det är som det är, går inte göra något åt troligen. Lite synd bara då jag kan hur mycket som helst, jag kommer sällan, jag har nyligen lärt mig komma vid samlag men det händer inte varje gång. Jag tror att det är på grund av att jag kommer så sällan som gör att jag ständigt vill ha sex, blir liksom aldrig mättad. Men jag sköter det på egen hand isf om jag vill ha mer.
  • Nyfikna72

Fast vad avses? Få upp den är väl inga större problem däremot så avtar ju mängden man sprutar............ Får man bara upp den en gång och sen vill den inget mer så har man nog erektionsproblem eller så skyller han på det för att han helt enkelt inte vill...

• Anonym (blubb)
    Nyfikna72 skrev 2013-12-17 11:35:03 följande:
    Fast vad avses? Få upp den är väl inga större problem däremot så avtar ju mängden man sprutar............ Får man bara upp den en gång och sen vill den inget mer så har man nog erektionsproblem eller så skyller han på det för att han helt enkelt inte vill...
    Jo men då kanske det är så att har han kommit en gång så har ingen mer lust sen. Helt okej. Antar att han inte är den enda människan på jorden det är så för. :)
  • Anonym (Man)
    Anonym (blubb) skrev 2013-12-17 11:30:03 följande:
    Han närmar sig 30. Han har kunnat två gånger vid något enstaka tillfälle. Jag accepterar att det är som det är, går inte göra något åt troligen. Lite synd bara då jag kan hur mycket som helst, jag kommer sällan, jag har nyligen lärt mig komma vid samlag men det händer inte varje gång. Jag tror att det är på grund av att jag kommer så sällan som gör att jag ständigt vill ha sex, blir liksom aldrig mättad. Men jag sköter det på egen hand isf om jag vill ha mer.

Tror du att det skulle gå lättare för dig om han kunde fortsätta en gång till och därmed hålla på längre? Min fru fick orgasm med sitt ex som kunde komma flera gånger, men med mig hinner hon inte komma innan det går för mig. Hur ofta har ni sex?
  • Anonym (blubb)
    Anonym (Man) skrev 2013-12-17 11:40:01 följande:

Tror du att det skulle gå lättare för dig om han kunde fortsätta en gång till och därmed hålla på längre? Min fru fick orgasm med sitt ex som kunde komma flera gånger, men med mig hinner hon inte komma innan det går för mig. Hur ofta har ni sex?
    Ja det tror jag, det dumma är ju då att har han kommit så har han svårt att få upp den igen. Vi har väl sex i snitt 2-3 ggr i veckan.
  • Anonym (Man)
    Anonym (blubb) skrev 2013-12-17 11:42:41 följande:
    Ja det tror jag, det dumma är ju då att har han kommit så har han svårt att få upp den igen. Vi har väl sex i snitt 2-3 ggr i veckan.

OK, men ni har ju hyfsat ofta. För oss blir det 2-3 gånger per månad. Men kunde han lära sig att hålla ut längre innan det går då, så kanske du skulle ha större chans att komma också?
Svar på tråden Killar, hur många gånger kan ni komma om dagen?