Inlägg från: sär skriven |Visa alla inlägg
  • sär skriven

Veterantråden.

Mariohn skrev 2013-12-17 22:01:52 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-4-362/m71907505.html

Allvarligt! Mellan två STYCKEN sjukhus. Hela tiden! (Fan vad skönt det är att inte behöva bry sig om en varning)
    En styck patient!
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • sär skriven
    Mariohn skrev 2013-12-17 22:05:19 följande:
    Flera stycken felaktigheter!!
    Hoppas inte en styck tomte och hans flera stycken nissar läser vad vi skriver. Då kanske vi inte får några stycken julklappar.
  • sär skriven
    Aileen Allannah skrev 2013-12-17 22:08:40 följande:
    Och flaskorna i återvinningsrummet, hur ska jag förklara det för mina barn sen!? Vi anmäler alla tycker jag. ALLA.

Jag följer tråden fascinerat...

Ja! Varenda jävel ska vi sätta dit. 
    Aileen Allannah skrev 2013-12-17 22:09:01 följande:
    Jag läste styckade tomtar...

Får se vad jag får i julklapp först.

Vad är PH?

• sär skriven
    Aileen Allannah skrev 2013-12-17 22:22:31 följande:
    Dessutom äter jag godis. I grå mjukisbyxor. WT som fan! Men jag gillar dekadensen! :D
    Jag har mjukbyxor, makens T-shirt (fast jag har faktsikt BH på mig) och snusar. Godis har jag inget men jag har ätit bacon.
  • sär skriven
    Aileen Allannah skrev 2013-12-17 22:30:45 följande:
    Paradise Hotel, naturligtvis! Igår låg de till höger och vänster, idag har en av dem ångest och skyller det hela på alla andra.

Jag kan skicka lite till dig.

Vi åt falukorv till middag, det är nästan som bacon. Ingen bh dock, jag har nästan slutat med det. :O

Aha, just ja! Jag tror jag ska ligga med min man ikväll, och imorgon ska jag skylla på honom. 

Det är hädelse att jämföra falukorv och bacon. Falukorv är sånt man får äta i helvetet eller i sibiriska fångläger. Bacon är den delen som hedrar själva grisen. 

Mariohn skrev 2013-12-17 22:32:44 följande:
    Alla som skickar godis till mig är bäst. Säris och de andra, vars FL-namn jag inte vet längre, skickade mig två tårtor när jag hade fått en bebis. På tårtorna stod det "grattis, ett människobarn!" Jag åt upp texten. 

Hahaha! Jag blev lite chockad. Att det blev ett människobarn.

• sär skriven
    Mariohn skrev 2013-12-17 22:36:21 följande:
    Jag blev lika chockad när jag lyfte upp honom och navelsträngen höll på att döda mig. Jag viskade chockat till min man "Oj, har du sett vad det blev?".
    Det förstår jag. När jag väntade lillefot drömde jag att jag fick en katt. Fatta vad förvånad jag blev när det kom ut en liten människa!
  • sär skriven
    KimPossible skrev 2013-12-17 22:38:26 följande:
    Meeen! Det här är typiskt för sådana här trådar. När jag kollade nyss var det tre inlägg, nu är det 44!

Det blir alltid så. Man skriver lite, sen går man och kissar eller röker, eller råkar svara i telefon, och så har man trettio sidor att läsa igen när man kommer tillbaka efter några minuter, och fattar ingenting av vad som diskuteras.

*muttrar*

Okej då, jag är väl med. 
    Eller startar en kisstråd? *blänger på*
  • sär skriven

Skumtomtar är faktiskt sjukt äckliga. Jag äter hellre inget godis alls än en skumtomte.

• sär skriven
    Aileen Allannah skrev 2013-12-17 22:42:01 följande:
    Naturligtvis är det hans fel, det är aldrig ens eget fel när man ligger lite! Falukorv är sånt man får äta när man har avkommor som envisas med att inte äta om det inte serveras korv. Eller köttbullar, och de luktar bajs redan i stekpannan.

Jädra superkvinna, lyfte du människobarnet på egen hand!? Du slipper skumtomtarna. Jag skickar lite fl-troll i stället.

Eller när man har ett paket studsbollar i kylen och öppnar dörren o ba "VEM VARE SOM MÖKA!?" och sen kommer på att det är maten som luktar.
  • sär skriven
    Aileen Allannah skrev 2013-12-17 22:46:07 följande:
    Har ni sett att en del byter till ett anonymt nick efter ett tag, i samma tråd?
    Nej, kan man det? Jag vill! Då ska jag heta anonym (sär skriven). 
    Aileen Allannah skrev 2013-12-17 22:46:46 följande:
    Visst säger ni också bäse? Eller besarna?
    Givet! Alla som är nån säger så!
Svar på tråden Veterantråden.