-
Ingen får dricka. Mina barn far illa om någon jag inte känner dricker i sitt hem som jag inte vet var det ligger. De skadar mina barn!! skadar!!!!sär skriven skrev 2013-12-17 21:52:55 följande:Jag tycker inte att någon av grannarna ska få dricka heller. De kan ju vingla när de går förbi, om barnen ser de tror de att det är okej att vara onykter!
-
www.familjeliv.se/Forum-4-362/m71907505.html
Allvarligt! Mellan två STYCKEN sjukhus. Hela tiden! (Fan vad skönt det är att inte behöva bry sig om en varning)
-
Flera stycken felaktigheter!!sär skriven skrev 2013-12-17 22:03:49 följande:En styck patient!
-
Någon som känner för att dra igång sprittråden på allvar?
-
Men kom igäääänAileen Allannah skrev 2013-12-17 22:13:33 följande:Jag kommer nog inte orka fortsätta...
-
OMG WT!!! (Jag tittar också men jag har störningar på tv:n i köket)Aileen Allannah skrev 2013-12-17 22:20:25 följande:Jag tittar ju på PH!
-
Jag vill fan också ha godis!!!
-
Alla som skickar godis till mig är bäst. Säris och de andra, vars FL-namn jag inte vet längre, skickade mig två tårtor när jag hade fått en bebis. På tårtorna stod det "grattis, ett människobarn!" Jag åt upp texten.
-
Jag blev lika chockad när jag lyfte upp honom och navelsträngen höll på att döda mig. Jag viskade chockat till min man "Oj, har du sett vad det blev?".sär skriven skrev 2013-12-17 22:35:01 följande:
Aha, just ja! Jag tror jag ska ligga med min man ikväll, och imorgon ska jag skylla på honom.
Det är hädelse att jämföra falukorv och bacon. Falukorv är sånt man får äta i helvetet eller i sibiriska fångläger. Bacon är den delen som hedrar själva grisen.
Hahaha! Jag blev lite chockad. Att det blev ett människobarn.
-
Ja! Syssla inte med sådana dumheter!!! (kimpossibål var ,ed på tårtan <3 )KimPossible skrev 2013-12-17 22:38:26 följande:Meeen! Det här är typiskt för sådana här trådar. När jag kollade nyss var det tre inlägg, nu är det 44!
Det blir alltid så. Man skriver lite, sen går man och kissar eller röker, eller råkar svara i telefon, och så har man trettio sidor att läsa igen när man kommer tillbaka efter några minuter, och fattar ingenting av vad som diskuteras.
*muttrar*
Okej då, jag är väl med. -
och skumtomtar är alltså sjukt äckliga!
-
ÅÅÅÅH NEJ fuck. Pepparkara i tangentbordet. Varför ska det hända mig. Varför jag???
-
Ah man kan krossa. Smart. Nu jävlar smulfan!!!sär skriven skrev 2013-12-17 23:08:25 följande:Pepparkaka är bättre än knäckebröd att ha i tangentbordet. Det blir mindre smulor och man behöver inte ta i så förbannat för att krossa dem!
-
Jag klarade det!!
-
Hahahahahaha :´)KimPossible skrev 2013-12-17 23:13:44 följande:Jag var en gång så arg när jag skrev ett inlägg att två tangenter lossnade från laptopen. Det är då man vet att det är dags att logga ut från FL!
-
Ibland har jag funnit mig själv ståendes med ett glas läsk, sugen på att hälla ut det över tangentbordet och skrika.sär skriven skrev 2013-12-17 23:35:56 följande:Och det gick bättre när du slagit sönder tangentbordet så du inte kunde försvara dig mot idiotiska argument?
-
FL är verkligen inte roligt längre :/
-
Är ni vakna?
-
Jaha har jag fattat detta rätt nu? Idiblon har ont i ryggen för att Kimpa är gravid? Orkar inte läsa ordentligt så jag sammanfattade de första orden jag såg och lade till lite. Det är så vi gör här va?