Inlägg från: Anonym (sara) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sara)

Gränslöst barn?

Stackas pojk. Risken är väldigt väldigt stor att något händer honom. sen som förälder tyvker jag de e konstigt att dem inte reagerar att barnet är borta. För de e han ju om han är hos er å föräldrarna har noll koll. Tyvärr tror jag föräldrarna har något slags handikapp så dem förstår Inte riktigt innebörd med det hela. Finns sådana som behöver bostöd å hjälp med sådant. Hade jag varit dig hade jag ringt soc Barnet kan fara väldigt illa annars.

• Anonym (sara)

Ett handikapp behöver ej synas. Tycker de låter konstigt att dem är med å pojken springer som han gör å dem inte ens reagerar. Har jobbat en hel del med boende stöd, jag tror inte problemet ligger hos pojken i grunden. Efter som ut hur jag förstår de hela är dem med pojken å låter han hålla på utan att dem kommer fram till er å pratar. För man sitter inte på en buss å låter barnet springa runt å sätta sig hos vilt okänd människa utan att säga något.

• Anonym (sara)

Vet att de låter jävligt hårt. Men de är ju faktiskt på sådana ställen de mesta har hänt när de gäller barn. Barn som har försvunnit har varit på sådana ställen där dem säger att de händer aldrig här. Alla känner alla. Tycker du skall ringa soc anonymt å fråga vad dem tycker utan att uppge vilka dem är. Du kommer ångra dig otroligt mycket om de skulle vara så att han träffar fel människa å du vet om detta. Oavdett att det inte alls är dit fel. Hoppas du förstår vad jag menar

Svar på tråden Gränslöst barn?