• Johannajohanna

Per Morberg

Den mannen är ju bara för härlig! Huset, maten, vinerna hela konceptet! Finns det fler Morbergfans här inne?

I jul kommer många av hans recept att lagas. Revbensspjällen som han gör är helt otroliga, det måste ni testa om ni inte redan gjort det. 

• Svar på tråden Per Morberg
  • Pissenisse

Den mest motbjudande människan på svensk tv. Så fruktansvärt ohygienisk och högfärdig.

• ylvafrogeli

Han är fantastisk. Folk som säger annat är bara avundsjuka. Och om att han är ohygenisk? Har du någonsin kollat in i ett restaurangkök? Och ingen säger att du behöver vara lika hygenisk som han när du lagar din mat. Men du står säkert i förkläde, kockmössa och plasthandskar när du lagar mat hemma? Mupp!

• Johannajohanna
    Pissenisse skrev 2013-12-18 13:57:45 följande:
    Den mest motbjudande människan på svensk tv. Så fruktansvärt ohygienisk och högfärdig.
    ylvafrogeli skrev 2013-12-18 14:17:10 följande:
    Han är fantastisk. Folk som säger annat är bara avundsjuka. Och om att han är ohygenisk? Har du någonsin kollat in i ett restaurangkök? Och ingen säger att du behöver vara lika hygenisk som han när du lagar din mat. Men du står säkert i förkläde, kockmössa och plasthandskar när du lagar mat hemma? Mupp!
    Alla har rätt till sina åsikter. Men jag tycker det är fel att kalla någon motbjudande. 

• ylvafrogeli
    Johannajohanna skrev 2013-12-18 14:20:12 följande:
    Alla har rätt till sina åsikter. Men jag tycker det är fel att kalla någon motbjudande. 

Sant, ber om ursäkt också.. :D 
  • lovely89

Älskar honom :P Det är väl det som är hela grejen, lite för att göra tv med tror jag :) 

Jag gillar han skarpt, orka se någon som tänker på allt i minsta detalj och är stel i tv..
    Big NO han gör det skit bra :) 

• Rude Billy

Per är underbar, tycker att han är rolig som fan=)

I rule, you dont. Deal with it!!
  • Johannajohanna
    lovely89 skrev 2013-12-18 14:42:37 följande:
    Älskar honom :P Det är väl det som är hela grejen, lite för att göra tv med tror jag :) 

Jag gillar han skarpt, orka se någon som tänker på allt i minsta detalj och är stel i tv..
    Big NO han gör det skit bra :) 
    Ja eller hur :D Det är ju lite det som är charmen med han. Älskar hans stil! Vill testa hans nya vin nuuuu
    Multignutten skrev 2013-12-18 14:46:20 följande:
    Jag är ett fan. :D
    Fan vad bra XD
    Rude Billy skrev 2013-12-18 14:54:12 följande:
    Per är underbar, tycker att han är rolig som fan=)
    Haha ja! Älskar när han bara flummar ut i programmet och gör tokiga saker! ^^

• GlenndenStore

Han är kung! Fantastiska recept på recept.nu.

Tyvärr "delar" jag liknande  typ av personlighet med honom. Det kan kännas ensamt ibland, å andra sidan så är det skönt!

Svar på tråden Per Morberg