lång tid!
Lite bakgrunds historia.
Min före detta partner. Gick från honom slutet av November. Har psykiskt kränkt mej någon enstaka gång fysiskt gått på mej. Han är polisanmäld. (erkänt detta) Han blev erbjuden psykisk vård.
Vi har en gemensamt barn på 2,5 år. Han har inte träffat barnet sedan jag gick efter att han hota mej med kniv. Jag har fått rådet av social och polis att han inte ska träffa sin dotter förrän han är stabil psykiskt! Han har nu genom sina vänner försökt få hjälp att bara komma och hämta sitt barn före jul. Hur ska man gå tillväga med detta?
Jag väntar på att få en kontaktperson genom soc som ska ordna deras umgänge i framtiden. Ska jag då bara sitta och vänta på att det händer något då familjerätten har öppet en gång i veckan här. Och då soc och polis försökt få tag på mitt ex har han undvikit dom. Han svarar inte i telefon och vi vet inte vilken adress han befinner sig på.
Jag vet inte hur jag ska gå tillväga med allt då jag varken får tag på socialen eller min advokat. Vi ligger hemma i magsjuka för tillfället så kan inte gå dit och fråga heller:(
Nån som har genomgått liknande och vet hur man ska göra?!