• Sia123

Nordic IVF Center Malmö

Hoppar in i denna tråd då vi gör privat IVF (efter 3 misslyckade på Sahlgrenska) på Nordic IVF i Malmö. Ska bli intressant att se om det är nån skillnad att gå privat!
    Skönt att läsa att flera är nöjda med denna klinik. Dessvärre kan dom inte göra nåt åt min dåliga äggreserv men jag gör nu ett sista försök med IVF.

Är det så att man alltid kör den korta varianten på privata IVF-kliniker?

• Sia123

en tanke:
    jag har ju så få ägg. Har bara fått ett ägg per gång som "klarat" sig. Börjar fundera på om IVF verkligen är någon mening då. Jag menar, blir mina chanser bättre med IVF än den vanliga cykeln? Deppig tanke men med tanke på omständigheterna har jag börjat fundera (och det är ju som sagt inte gratis med IVF). För min mans spermier verkar det inte vara något fel på.

Usch...hoppet vacklar ibland :(. Men på måndag är första mötet i Malmö så hoppas på att få lite hopp tillbaka då.

• Sia123

Hej

Tagit en pause här men är nu tillbaka.

Fick i veckan ut 3 ägg (har jättedålig äggproduktion) men inget klarade att bli befruktat :(.

Detta var vår 4'e IVF.

Nån mer här med dålig äggproduktion o tips på medicinering?

Funderar på om det är lönt att göra nya försök. Så deppigt. Är det äggdonation som gäller för oss:(. Ja, vad kan man säga....det är ingen lek det här!!

• Sia123

Ja, läkaren sa att det var snopet!.... tja, vad ska man säga.
    Jag har ju dålig äggreserv men har fått fram ett par bra ägg tidigare (som givetvis inte fäste ändå).

Nån annan här som går hos doktor Ann i Malmö?

Libra1: tack för tipsen. Ska kolla detta!!

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö