mom2015 skrev 2014-09-29 19:21:02 följande:
Jag går på en annan klinik i malmö, och vårt sista paketköp är slut efter denna behandlingen. Vi har sneglat lite på nordic ivf i malmö.
Hur upplever ni dem? Känner ni att de anpassar behandlingar efter era förutsättningar och er historia? Eller upplever ni löpande band?
Nu är jag ju helt ny på det här men jag har varit väldigt positivt överraskad över Nordic ivf. Jag känner att de tar alla våra frågor på stort allvar, de svarar alltid direkt när man ringer, aldrig någon väntetid. Jag gillar även att de har varit väldigt positiva hela tiden och lugnar mig som varit orolig.
Sköterskorna är fantastiska, de lyssnar, pratar, klappar och lugnar. Framförallt under äggplocket som jag upplevde lite obehagligt.
Jag har inte upplevt löpande band. Otroligt lugnt och behagligt ställe, man träffar max en eller två andra i väntrummet. När jag ringde och hade en fråga kring min sprutstart räckte det med att jag sa mitt namn så visste sköterskan direkt mitt fall och vem jag var, när jag skulle börja ta sprutorna, min dos och så vidare.
Jag är mycket nöjd hittills.