Nordic IVF Center Malmö
Tack snälla. Jag har inte vågat testa ännu, klarar inte av att få negativt. Kanske att jag vågar imorgon på rd10.
Men om det inte var en stimulerad återföring ja då är det ju inga tvivel 83 bergkvist! :) Grattis!!! Grattis!!

Min såg också ut så där, nästan lite skrumpen.
Har sån ångest idag, väldiga menssmärtor och det känns att den är på gång.
Hur fick du bilden på ert embryo? Jättefint!
Då var äggplocket klart. Sjukt nervös.....10 äggblåsor men "bara" 5 ägg. Så nu gäller det att de är mogna, befruktas och delar sig. Sist blev det ingen återföring och det hoppas jag att jag slipper denna gång. Mycket som ska klaffa.
Jag kan inte fatta att det är sant! Jag har fått ett svagt plus! Aldrig någonsin har jag fått ett plus. 8:e gången så är det äntligen min tur!
Tack snälla ITM och 83bergkvist!! Jag kan fortfarande inte fatta det.
Grattis till era plus, så himla roligt!! Å ja, känslan är underbar!!
Samtalet från nordic igår.... alla ägg troligen omogna. De såg ut på ett sätt så de misdtänker det. Idag på morgonen ska de ringa och bekräfta misstanken och ställa in åf i em. Öken om det blir så :( :(
Tänk er, der var två som befruktats och delat sig. 2 samt 3 celler tidigt i morse. Inte alls vad jag förväntade mig! Glädjetårar kom! I morgon fredag ringder de igen och bekräftar om der blir återföring på dem. Håll tummar o tår tjejer!
Stort grattis till ännu ett pluss i tråden. Verkar som nordic har mkt bra statistik!