• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Hej!
    Vi har idag varit på Nordic IVF Center i Malmö där vi ska fortsätta med våra behandlingar. Vi har gjort 3 färskförsök på RMC innan och måste nu fortsätta privat tyvärr.

Det skulle vara kul att följas åt med andra som går på samma klinik.

Vår plan blir att köra igång med Gonal-F i vecka 11 med det korta protokollet. Det har vi aldrig testat förut så det ska bli spännande. Vi har alltid gjort det långa.

Vår histora:
    IVF1 - Intrauterin fosterdöd vecka 21+3
    IVF2 - Tidigt missfall
    IVF3 - MA i vecka 9+6
    IVF4/FET1 - embryot klarade inte upptiningen

Jag bloggar på www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower}Libra

• Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö
  • Moolie
    Finmamma skrev 2014-03-29 00:12:40 följande:
    Hoppas du mår bättre snart !

Tack!!

Hoppas det går bra för er?
  • Libra1

Moolie: Vad skönt att det är över nu. Jag kunde inte börja leva igen förrän allt var över. Hoppas ni kan slappna av och tänka på annat under sommaren för att sen komma tillbaka med nya tag. Det behöver man ibland.

Jag blir så glad och förhoppningsfull när ni alla skriver så bra om Nordic. Snart är det vår tur. Då ska det banne mig gå hela vägen. :)

• Moolie
    Libra1 skrev 2014-03-29 12:09:36 följande:
    Moolie: Vad skönt att det är över nu. Jag kunde inte börja leva igen förrän allt var över. Hoppas ni kan slappna av och tänka på annat under sommaren för att sen komma tillbaka med nya tag. Det behöver man ibland.

Jag blir så glad och förhoppningsfull när ni alla skriver så bra om Nordic. Snart är det vår tur. Då ska det banne mig gå hela vägen. :)

De är så bra som vi säger med! Otroligt bra personal!
  • Libra1

Vi är några som har träffar i Malmö och Helsingborg. Någon som skulle vilja följa med? De enda kraven vi har är att vi inte har barn sedan tidigare eller är gravida. Mest så vi är på samma plan. Skicka ett PM vid intresse! :)

• 2014bebis

ITM, tack jag mår ok. Man får resa sig och försöka gå vidare. Ska träffa Pia idag och prata igenom hur vi ska göra nu.

Hur mår du ITM?

• ITM

Jag mår också ok. Känns som man svänger mycket i humöret ena stunden bra för att andra börja grubbla o tycka att allt är skit.

Hoppas att de blir ett givande möte med Pia.
    Jag ringde Nordic idag, Pia ska ringa någon gång under torsdagen.
    Kram till alla!!!

• 2014bebis

Libra1, visst är det väl typiskt att den inte kan komma när man faktiskt vill få den. Hoppas den dyker upp nu så det blir som planerat.

Idag träffade jag Pia, gick bra. Jag ska komma tillbaka och bli lite skrapad innan nästa behandling för att se om det kanske fäster lättare då. Gör ju vad som helst bara det funkar.
    Fick köra på nästa mens så jag räknar med att den dyker upp i slutet på april.

Kram till er!

• Moolie

Så skönt att vi alla börjar komma tillbaka på banan igen!! Och så skönt att ni mår bättre, ITM och 2014Bebis!! 

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö