• Anonym (Hello)

"Din f-tta luktar & smakar selleri!"

"Din f-tta luktar & smakar selleri!" utbrast min KK härom kvällen när han hade gett mig oralsex. Blev lite paff, så jag hmm:ade mest. Men nu har jag funderat på om detta är att betrakta som en positiv eller negativ kommentar egentligen. 

Har ju ätit ganska mycket selleri de sista dagarna så det är kanske inte så underligt att det tagit smak av det, men jag ÄLSKAR selleri. <3 

Iaf... hade du, som är kille/man tyckt att det var nåt positivt om tjejen smakade och luktade selleri där nere? Alltså inte precis selleri, men att det tagit upp av smaken och lukten... 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-12-18 21:39
    Stjälk-, inte rotselleri!

• Svar på tråden "Din f-tta luktar & smakar selleri!"
  • Anonym (usch)

Blä.. en lukt som jag inte hade uppskattat......

• Anonym (m)

Gillar killen selleri så är det väl inga problem! 
    Nu vet inte jag hur selleri luktar då jag inte har ätit det på måånga år. Men hellre lukta selleri än flytningar och svett!

• Rakad Apa

Haha, familjeliv är en så jävla sjuk sajt

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Anonym (Hello)
    Anonym (usch) skrev 2013-12-18 20:56:08 följande:
    Blä.. en lukt som jag inte hade uppskattat......
    ok. Glömde skriva att det var stjälkselleri och inte rotselleri han syftade på Tungan ute
  • Anonym (usch)
    Anonym (Hello) skrev 2013-12-18 21:38:47 följande:
    ok. Glömde skriva att det var stjälkselleri och inte rotselleri han syftade på Tungan ute

Spelar ingen roll......
  • Fin

Njä är väl inte direkt obehaglig smak så varför fundera på de när man slickar fitta?

Fast å andra sidan nu när man börjar fundera på det... Smakar å luktar sperma/fitta om man ätit sparris med? För kisset luktar ju verkligen av det :D

• Speak up

Tja... Selleri är ju nyttigt så varför inte! Flört Skämt åsido. Jag antar att vissa saker, bl a selleri t ex, kan lämna smak och doft i vissa kroppsvätskor om man äter mycket av det. Kul att ditt kk uppmärksammade det. Haha!

• Anonym (Sanningens Apostel)

Till att börja med: fitta (i normaltillstånd, dvs. försvarligt ren, och fri från svamp, sjukdomar etc.) luktar och smakar gott ! Det är inte bara en skön behaglig doft och smak, det är även en upphetsandes smak och doft !

Detta vågar jag påstå att åtminstone 90% av världens alla hetro- och bisexuella killar kan skriva under på utan att blinka !

Hade vi inte tyckt det hade vi antagligen inte ens kommit på tanken att slicka en tjej !

Fitta smakar och luktar i normaltillstånd  lite som selleri - det är en frisk och god lukt och smak ! Detta är något jag själv upplevt och reflekterat över långt innan jag viste att det fanns fler som ansåg att det förhöll sig så.

Min erfarenhet är att tjejen ibland smakar, och luktar lite av det hon ätit.  Har hon exempelvis ätit mycket vitlök i en period kommen hennes underliv smaka och lukta lite av vitlök, har hon ätit kurry kommer hon smaka och lukta av kurry. Det förringar normalt sett inte upplevelsen det minsta.

Min bästa gissning är att det varken var en komplimang eller uttryck för ogillande, utan kort och gott ett konstaterande. Kanske har han inte tänkt på det förr...

Om han menat det som en komplimang hade han kanske sagt: "Mmmm älskling, du smakar seller - gott ! "

Hade han ogillat det hade han antagligen verkat besvärad över att säga det, gått som katten runt het gröt, eller problematiserat det.

Jag tror som sagt bara att det var ett sakligt konstaterande - och att han tycker det är helt OK - kanske rent av trevligt !

Men fråga honom försynt, någon gång om han tycker det BRUKAR smaka/lukta selleri annars; om han gillar det eller ej.

Eller också kan du slå dig till ro med att ditt könsorgan utsöndrar safter vars lukt och smak påminner om en god grönsak som vi använder i matlagning, och att kvinnliga könsorgan ofta gör det - och det är en smak och en lukt som de flesta killar och män varit barnsligt förtjusta i genom årtusenden !

• Anonym (Doftuniversum)

Kvinnors underliv kan ändra både smak och lukt beroende på Ph-värde, var i cykeln de befinner sig och vad de äter och dricker.

Har smakat allt från syrligt, i stil med filmjölk/youghurt, vitlök, lite citrussmak, viss sötma, salt, typiskt fittig smak och doft med urininslag, svett, mens, järn. instängdhet, bröd, kärvt osv men faktiskt aldrig smakat eller känt selleridoft eller andra grönsaker vad jag kan komma på. Curry däremot som nån nämnde.

Tycker inte du ska hänga upp dig på din killes känsliga näsa i frågan. En sak är väl att man luktar ofräscht och kan avhjälpa med en tvätt, men fortsätt du med selleri i kosten för det är ju en av de nyttigaste grönsakerna. Passar det inte får han väl hoppa över det orala när du luktar som mest.

• Häegertz
    Fin skrev 2013-12-19 10:45:47 följande:

Njä är väl inte direkt obehaglig smak så varför fundera på de när man slickar fitta?

Fast å andra sidan nu när man börjar fundera på det... Smakar å luktar sperma/fitta om man ätit sparris med? För kisset luktar ju verkligen av det :D

Sperma blir iallafall till en liten stinkbomb om man käkat mycket sparris. Stinker vedervärdigt, och enligt frun så smakar det som det luktar.

Så ingen sparris innan ni går till den lokala bukkake-träffen.
  • Anonym (Hello)

Hahs

Svar på tråden "Din f-tta luktar & smakar selleri!"