Till att börja med: fitta (i normaltillstånd, dvs. försvarligt ren, och fri från svamp, sjukdomar etc.) luktar och smakar gott ! Det är inte bara en skön behaglig doft och smak, det är även en upphetsandes smak och doft !
Detta vågar jag påstå att åtminstone 90% av världens alla hetro- och bisexuella killar kan skriva under på utan att blinka !
Hade vi inte tyckt det hade vi antagligen inte ens kommit på tanken att slicka en tjej !
Fitta smakar och luktar i normaltillstånd lite som selleri - det är en frisk och god lukt och smak ! Detta är något jag själv upplevt och reflekterat över långt innan jag viste att det fanns fler som ansåg att det förhöll sig så.
Min erfarenhet är att tjejen ibland smakar, och luktar lite av det hon ätit. Har hon exempelvis ätit mycket vitlök i en period kommen hennes underliv smaka och lukta lite av vitlök, har hon ätit kurry kommer hon smaka och lukta av kurry. Det förringar normalt sett inte upplevelsen det minsta.
Min bästa gissning är att det varken var en komplimang eller uttryck för ogillande, utan kort och gott ett konstaterande. Kanske har han inte tänkt på det förr...
Om han menat det som en komplimang hade han kanske sagt: "Mmmm älskling, du smakar seller - gott ! "
Hade han ogillat det hade han antagligen verkat besvärad över att säga det, gått som katten runt het gröt, eller problematiserat det.
Jag tror som sagt bara att det var ett sakligt konstaterande - och att han tycker det är helt OK - kanske rent av trevligt !
Men fråga honom försynt, någon gång om han tycker det BRUKAR smaka/lukta selleri annars; om han gillar det eller ej.
Eller också kan du slå dig till ro med att ditt könsorgan utsöndrar safter vars lukt och smak påminner om en god grönsak som vi använder i matlagning, och att kvinnliga könsorgan ofta gör det - och det är en smak och en lukt som de flesta killar och män varit barnsligt förtjusta i genom årtusenden !