• MrReal

Finansera import av fru och silikonbröst

Hej,

Jag är en man i mitt esse. Då jag anser att svenska kvinnor är bortskämda och ställer orealistiska krav på en herre har jag valt att söka lyckan utomlands. Har funderat på att "importera" en fru från Thailand, mycket tack vare deras matkunskaper och de vet hur man ska bete sig som en äkta kvinna.

Enligt mina kalkyler kommer detta att landa på ungefär 70 000 kronor.  Detta inkluderar flygresa, både för mig och henne, boende i Thailand, nöjen, administrativt arbete och övriga utgifter.  Jag har ett sparkonto på 80 000 kronor. 

Då jag anser att en kvinna ska ha stora bröst kommer jag vilja ge bort ett par silikonbröst till henne. En mycket uppskattat gåva har jag hört. Jag har kollat i diverse olika tidningar och sökt på Internet. Till min förskräckelse inser jag att detta kostar minst 30 000 kronor. Det vill säga att jag kommer få extra utgifter på 100 000 kronor. Vilket inte mitt sparkonto räcker till.

Är det någon här som vet om man kan få silikonbröst, resa o.s.v. billigare så jag har råd med mina stora kärlek?

• Svar på tråden Finansera import av fru och silikonbröst
  • Severus

På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest. Men fredag är ändå den dagen som känns bäst.

Fast...det är ju onsdag...

Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • MrReal
    Emmi27 skrev 2013-12-18 23:26:43 följande:
    Köp en cykel
    Hur tänker du nu? Thailand ligger väl långt från Sverige. Vet inte hur det är med dina geografikunskaper.
    Severus skrev 2013-12-18 23:26:38 följande:
    På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest. Men fredag är ändå den dagen som känns bäst.
    Fast...det är ju onsdag...
    Min lön är det inte fel på, men att leva som ungkarl är ett dyrt nöje må jag lova.
  • MrReal
    giftgrodan skrev 2013-12-18 23:31:05 följande:
    Den enklaste lösningen är väl att hitta en kvinna som redan har stora bröst?
    Finns det thailändskor med stora bröst? Jag har då aldrig sett någon.
  • Knota

Jag är ledsen att göra dig besviken, men du är för fattig för att importera en kvinna från Thailand. Du behöver tjäna mer pengar.

• Waldo

Ett annat problem här är att du endast räknat på dina investeringskostnader i ditt projekt
    Omkostnader och administration bör du kunna dra ner på för att kunna lägga ner mer på dina precisa önskemål vad det gäller produkt och inventarier

Det stora problemet kommer när du vill förflytta ditt projekt till Sverige och inser att det inte går mer plus minus noll.
    Du har fortsatta investeringskostnader innan projektet bär sina egna kostnader
    Visst man kan resonera att du har glädje av dina rena produkt och inventarier, men man får ju ändå ställa det i relation till kostnader och avskrivningar

Antingen bör di ha ett mycket större startkapital för ditt projekt, alternativt outsourca hela projektet till Asien helt

• Knota
    Knota skrev 2013-12-19 13:32:22 följande:
    Du kanske kan få rutavdrag?
    Och rotavdrag.
  • MrReal
    July1 skrev 2013-12-19 00:39:25 följande:
    Operera henne i Thailand? Det är väl billigare :))
    Tack för ett mycket klokt svar :) Vet du vad denna tjänst kostar i Thailand?
    Waldo skrev 2013-12-19 13:25:20 följande:
    Ett annat problem här är att du endast räknat på dina investeringskostnader i ditt projekt
    Omkostnader och administration bör du kunna dra ner på för att kunna lägga ner mer på dina precisa önskemål vad det gäller produkt och inventarier

Det stora problemet kommer när du vill förflytta ditt projekt till Sverige och inser att det inte går mer plus minus noll.
    Du har fortsatta investeringskostnader innan projektet bär sina egna kostnader
    Visst man kan resonera att du har glädje av dina rena produkt och inventarier, men man får ju ändå ställa det i relation till kostnader och avskrivningar

Antingen bör di ha ett mycket större startkapital för ditt projekt, alternativt outsourca hela projektet till Asien helt
    Knota skrev 2013-12-19 10:40:07 följande:
    Jag är ledsen att göra dig besviken, men du är för fattig för att importera en kvinna från Thailand. Du behöver tjäna mer pengar.
    Jag har en mycket god inkomst och har inga problem med att finansiera en fru. Man får tänka på att jag kommer få mindre utgifter också. Exempelvis kommer mina matkostnader minska draktiskt och mitt konto för alkohol.
    Knota skrev 2013-12-19 13:32:34 följande:
    Och rotavdrag.
    Knota skrev 2013-12-19 13:32:34 följande:
    Och rotavdrag.
    Det får man inte enligt Skatteverket.

• aroundhere

Jag tror Skatteverket håller på att införa skattesubventionering avseende denna typ av import och korrigeringar. Kontakta dom så får du säkert mer info! Du kan också få hjälp av kommunens budget- och skuldrådgivare angående en bättre kalkyl över dina framtida utgifter. Så att du säkerställer att du verkligen har råd! Kanske har dom även tips på vilka kliniker som har bäst prisbild osv. Stort lycka till önskar jag dig på livets resa! Du verkar vara en riktig hyvens kille som bara haft lite otur i livet. Men sånt kan ändra sig- häng inte läpp!

• Capt Janeway

Eftersom du inte är  ute efter äkta kärlek kan jag rekommendera www.realdoll.com 
    Då kommer du undan från ca 35 000 kronor och uppåt.

Maten kan du lösa via följande eminenta webbsajt:
    onlinepizza.se 

Tänk så mycket pengar du sparar!

• Border
    Capt Janeway skrev 2013-12-19 19:51:18 följande:
    Eftersom du inte är  ute efter äkta kärlek kan jag rekommendera www.realdoll.com 
    Då kommer du undan från ca 35 000 kronor och uppåt.

Maten kan du lösa via följande eminenta webbsajt:
    onlinepizza.se 

Tänk så mycket pengar du sparar!
    Smart spartips!
  • Robert 832

Personliga åsikter åsidolagda: Gör operationen i thailand. Vissa reser dit just för att plastikirurgi är billigare där.

Svar på tråden Finansera import av fru och silikonbröst