Finansera import av fru och silikonbröst
Hej,
Jag är en man i mitt esse. Då jag anser att svenska kvinnor är bortskämda och ställer orealistiska krav på en herre har jag valt att söka lyckan utomlands. Har funderat på att "importera" en fru från Thailand, mycket tack vare deras matkunskaper och de vet hur man ska bete sig som en äkta kvinna.
Enligt mina kalkyler kommer detta att landa på ungefär 70 000 kronor. Detta inkluderar flygresa, både för mig och henne, boende i Thailand, nöjen, administrativt arbete och övriga utgifter. Jag har ett sparkonto på 80 000 kronor.
Då jag anser att en kvinna ska ha stora bröst kommer jag vilja ge bort ett par silikonbröst till henne. En mycket uppskattat gåva har jag hört. Jag har kollat i diverse olika tidningar och sökt på Internet. Till min förskräckelse inser jag att detta kostar minst 30 000 kronor. Det vill säga att jag kommer få extra utgifter på 100 000 kronor. Vilket inte mitt sparkonto räcker till.
Är det någon här som vet om man kan få silikonbröst, resa o.s.v. billigare så jag har råd med mina stora kärlek?