• wilhelm50

telefonsex, WOW!!

Ja jag har 2 tjejer som jag har telefonsex med inte samtidigt förstås, men det är jäkligt upphetsande framför allt när man hör hur dom stönar, då blir man om möjligt ännu kåtare, hoppas på repris snart, dom bor tyväär för långt bort från mig, men hoppas få träffa dom irl snart.

• wilhelm50

Jag tyckte heta linjen var jättehäftig, jag hade massor av telefonsex, åkte hem till flera tjejer hade sex på en gång med flera av tjejerna ibland fungerade det bara att prata i typ hela natten sen åkte man hem till tjejen och då fungerade det inte alls, så då var det bara att åka hem igen hade korta förhållanden med tjejer från heta linjen b la en tjej som jag blev kär i men som hade div problem, sättet vi träffaade på var rätt häftigt, hon kom hem till mig det skulle vara mörkt i lägenheten och så blev det vi knullade hela natten, på morgonen stack hon i väg, utan att jag såg henne, så gjorde vi likadant 5gg till sen först såg jag henne och hon var jättesöt.och hon flyttade hem till mig i två veckor, sen tog jag reda på vad hon hette genom en kompis, och hon sa om jag gjorde det skulle vi aldrig mer ses, och när jag konfronterade henne med att jag visste vem hon var så blev det så, hon drog, hon ville vara hemlig] jättejobbigt för mig för hon hade stark dragningskraft på mig, tänker på henne än i dag, hur det är med henne, men hon är helt försvunnen, finns inte att hitt nånstans, och så hade jag andra roliga träffar med tjejer, det var min bästa tid, har väl en väldigt trevlig telefonröst, fick alltid tjejer att ringa till mig, nu är det andra tider,mycket tuffare klimat,

• wilhelm50
    wilhelm50 skrev 2013-12-20 08:31:05 följande:
    Jag tyckte heta linjen var jättehäftig, jag hade massor av telefonsex, åkte hem till flera tjejer hade sex på en gång med flera av tjejerna ibland fungerade det bara att prata i typ hela natten sen åkte man hem till tjejen och då fungerade det inte alls, så då var det bara att åka hem igen hade korta förhållanden med tjejer från heta linjen b la en tjej som jag blev kär i men som hade div problem, sättet vi träffaade på var rätt häftigt, hon kom hem till mig det skulle vara mörkt i lägenheten och så blev det vi knullade hela natten, på morgonen stack hon i väg, utan att jag såg henne, så gjorde vi likadant 5gg till sen först såg jag henne och hon var jättesöt.och hon flyttade hem till mig i två veckor, sen tog jag reda på vad hon hette genom en kompis, och hon sa om jag gjorde det skulle vi aldrig mer ses, och när jag konfronterade henne med att jag visste vem hon var så blev det så, hon drog, hon ville vara hemlig] jättejobbigt för mig för hon hade stark dragningskraft på mig, tänker på henne än i dag, hur det är med henne, men hon är helt försvunnen, finns inte att hitt nånstans, och så hade jag andra roliga träffar med tjejer, det var min bästa tid, har väl en väldigt trevlig telefonröst, fick alltid tjejer att ringa till mig, nu är det andra tider,mycket tuffare klimat,

Har så mycket mer att berätta om heta linjen, men får nog skriva en bok isåfall, såå jävla roligt jag hade.
  • wilhelm50

Gjorde n

wilhelm50 skrev 2013-12-19 14:10:30 följande:
    Ja jag har 2 tjejer som jag har telefonsex med inte samtidigt förstås, men det är jäkligt upphetsande framför allt när man hör hur dom stönar, då blir man om möjligt ännu kåtare, hoppas på repris snart, dom bor tyväär för långt bort från mig, men hoppas få träffa dom irl snart.

Gjorde nog bort mig ordentligt när jag skrev det här, jävligt dumt av mig.
  • wilhelm50

Vore kul att höra det verkar vara en generationsfråga det här med telefonsex, verkar inte vara så vanligt idag, tråkigt isåfall för det är så, härligt mysigt, fast kroppslig kontakt är förstås det bästa, självklart, men telefonsex är utlämnande och härligt, att bägge två kan njuta och stöna inför vandra i telefon är underbart och högst personligt, sekretess är en självklarhet?men som sagt ett tuffare klimat där man håller på sig och inte vågar gå ett steg längre verkar vara det självklara idag, tycker det är väldigt tråkigt, var mycket lättare förr alla vågade mycket mer då, längtar faktiskt tillbaka i tiden, då allt var mycket lättare,

• wilhelm50
    wilhelm50 skrev 2013-12-20 08:58:48 följande:
    Gjorde nGjorde nog bort mig ordentligt när jag skrev det här, jävligt dumt av mig.

Nej gjorde nog inte bort mig har mina 2 underbara tjejer kvar, har nu pratat med bägge 2, vad underbart intresset finns fortfarande kvar så jävla härligt.ska träffa en av dom i mellandagarna båda är naturligtvis gifta, men jag är ju världens snällaste kille så det blir fantastiskt iallafall.
  • wilhelm50

Ja gärna just nu, väldigt kåt.

• wilhelm50

Skulle jag verkligen vilja ha med någon pilsk tjej just nu.

• wilhelm50
    Anonym (020-xxxxxx) skrev 2013-12-22 16:57:13 följande:
    Den finns kvar fast på ett annat sätt. Googla så får du vilka telefonnummer som finns. Börjar det med 020 är det gratis.

Tack för tipset dit kommer jag att ringa, vilka historier jag har varit med om när det gäller heta linjen, det var en härlig tid, får väl se om det ändrats genom åren,
Svar på tråden telefonsex, WOW!!