Jag tyckte heta linjen var jättehäftig, jag hade massor av telefonsex, åkte hem till flera tjejer hade sex på en gång med flera av tjejerna ibland fungerade det bara att prata i typ hela natten sen åkte man hem till tjejen och då fungerade det inte alls, så då var det bara att åka hem igen hade korta förhållanden med tjejer från heta linjen b la en tjej som jag blev kär i men som hade div problem, sättet vi träffaade på var rätt häftigt, hon kom hem till mig det skulle vara mörkt i lägenheten och så blev det vi knullade hela natten, på morgonen stack hon i väg, utan att jag såg henne, så gjorde vi likadant 5gg till sen först såg jag henne och hon var jättesöt.och hon flyttade hem till mig i två veckor, sen tog jag reda på vad hon hette genom en kompis, och hon sa om jag gjorde det skulle vi aldrig mer ses, och när jag konfronterade henne med att jag visste vem hon var så blev det så, hon drog, hon ville vara hemlig] jättejobbigt för mig för hon hade stark dragningskraft på mig, tänker på henne än i dag, hur det är med henne, men hon är helt försvunnen, finns inte att hitt nånstans, och så hade jag andra roliga träffar med tjejer, det var min bästa tid, har väl en väldigt trevlig telefonröst, fick alltid tjejer att ringa till mig, nu är det andra tider,mycket tuffare klimat,