• Klotjohan

Retroaktivt barnbidrag för invandrare

Anonym (...) skrev 2013-12-19 22:59:10 följande:

Bara där ser man skillnaden. Jag råkar vara svensk, min dagsinkomst var 55 kronor! Äter invandrare mer än vi svenskar alltså?
    Vad får du din huvudsakliga inkomst ifrån då? Lägsta beloppet i alfakassan är ju tom högre. 
  • Klotjohan
    Anonym (Håller med) skrev 2013-12-20 01:13:55 följande:
    Det blir SD för min fel också. När vi inte kan ta hand om våra egna så är det bara dumt att släppa in utlänningar. Dessutom borde vi utvisa dem som kommer hit och bara förstör
    I konsekvensens namn borde även järnrörsviftande och kvinnoofredande män utvisas.
  • Klotjohan
    Falajänta skrev 2013-12-20 11:06:00 följande:
    Lite ot, men..

Anledningen till att så många ska lägga sin röst på SverigeDemokraterna är att folk har fått upp ögonen och TRÖTTNAT.
    Dessutom, ni som säger att SD är ett rasistiskt parti som hatar alla invadnrare, vet ni om att det är en hel del INVANDRARE som röstar/kommer rösta på SD?
    Förstår ni inte hur illa det faktiskt ÄR när invandrarna själva röstar på SD?

'Klart att ni inte gör, ni är antagligen så hjärntvättade av media. Tragiskt.

Förhoppningsvis kommer ni underfund med att dagens samhälle är illa ute, innan det är försent.

Tillägg:
    Jag är själv ingen direkt anhängare av SD, men det är det enda partiet som vågar ta upp frågan om invandring.
    Det måste vara väldigt illa om man hellre röstar på ett populistiskt parti som helt saknar en fungerande politik så länge det inte handlar om inskränkningar i asylrätt och invandring. 
    Invandrare är inte en homogen grupp det finns invandrare som röstar på SD för att de är antisemiter, islamofober eller har väldigt konservativa värderingar. Sen finns det alltid många som röstar på SD för att de tror att det är ett parti som vill ha en seriös debatt om invandring och missat att de hellre jagar folk med järnrör och skriver hatinlägg anonymt på nätet. 
  • Klotjohan
    Mosen skrev 2013-12-20 11:55:48 följande:
    Jag ger upp, men allvarligt så skäms jag över att människor som har gått i skola i Sverige är så jävla obegåvade att dessa åsikter finns idag. Man kan hitta på allt möjligt, men att försöka beskylla invandrare för problemen vi har i Sverige idag är inte bara skamligt, det är också fult och ohederligt. 

Sen att tro på dåligt underbyggd statistik för att man är bitter över sitt eget liv, det är också väldigt pinsamt.

När våra barn är vuxna kan man vara stolt om man kan säga att man stod upp mot den här skiten, och kämpade för allas lika värde, så det tänker jag fortsätta med. Lycka till med livet, och god jävla jul (va, får man fira de i det här jävla landet längre?).
  • Klotjohan
    BusJohanna skrev 2013-12-20 12:41:16 följande:
    Och att rösta på sd är ju bara pinsamt!
    Har ni sett inslaget med sds förstenamn i Karlstad? Gör det!!!
    Hon var ju åtminstone där på KF-mötena under 3 år även om hon aldrig förstod vad de gjorde eller hade förmåga att sätta sig in i något. I min kommun uteblev SDs samtliga ledamöter och ersättare från budgetdebatten. Det är trovärdigt av ett "vågmästarparti" när budgetramarna ska beslutas för 4 år och nästa alla partier lägger yrkanden om tillägg för att påverka fördelningen. Men sossarna var glada för de fick bifall för alla sina yrkanden och SD kunde inte stoppa något förslag genom att rösta med alliansen. 

Röstar man på SD så är det en tyst protest mot något man är missnöjd med för man kan inte förvänta sig något resultat av dom. 
Svar på tråden Retroaktivt barnbidrag för invandrare