Inlägg från: Anonym (Patethic) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Patethic)

Retroaktivt barnbidrag för invandrare

Anonym (...) skrev 2013-12-19 22:40:53 följande:
    Har precis fått höra att invandrare som kommer hit får retroaktivt barnbidrag för alla deras ungar när dom kommer hit. Finns det något annat land i hela världen som gör så?

Tänk att dom har 5 barn mellan 1--8 ...... då får dom ett litet fint bidrag omedelbart på ca 30 tusen utan att ha gjort ett enda jota i Sverige.

NU blir det sd för mig i valet!

hahahah Ja det i sig säger rätt mycket om SDs väljare. Rationella? nja inte så mycket va?

Sen kan du ju redogöra för vad i SDs politik som du brinner för... varsågod... Shoot! ...
  • Anonym (Patethic)
    Litet My skrev 2013-12-20 14:43:00 följande:
    Anonym(s2): Jaha, och? Ang att varannan somalisk familj har 4 barn eller fler, var fick du det ifrån?

Jag chansar på Sverige Demokraternas info...
  • Anonym (Patethic)
    Errol Flynn skrev 2014-01-16 13:37:19 följande:
    Norrköping tänker ta efter Malmö och dela ut socialbidrag till illegala invandrare också såg jag. Där släcktes det hoppet.
    Att tiggande romer "eu-migranter" ska få samma rättigheter som illegala oroar än mer. Någon som tror att romerna slutar komma om de får sjukvård och socialbidrag?

www.sydsvenskan.se/sverige/eu-migranter-kan-f.../

Spenderar du lika mycket tid med att leva ditt liv som att förfasas över icke-svenskar?
  • Anonym (Patethic)
    Errol Flynn skrev 2014-01-16 14:07:44 följande:
    Nä. All min vakna tid går åt att förfasas.
    Vilket varje normal människa borde göra när det gäller slöseri med skattemedel och landet våra barn ska växa upp i.

Ja jag förstår det!  Gör du något aktivt för att ändra detta elände? eller räcker det med att grina i trådar på Familjeliv?
  • Anonym (Patethic)
    UniqueSnowflake skrev 2014-01-16 14:26:44 följande:
    Patethic stavats Pathetic, btw

och svenskan är inte din styrka ser jag
  • Anonym (Patethic)
    UniqueSnowflake skrev 2014-01-16 14:40:31 följande:
    Nä jag har brittiskt påbrå

Trevligt.
Svar på tråden Retroaktivt barnbidrag för invandrare