Retroaktivt barnbidrag för invandrare
Alltså såna här inlägg är både ledsamma och pinsamma. Jag tycker synd om Sverige att vi hamnat i ett läge där folk i någon sorts desperation överväger att rösta eller röstar på ett parti som Sverige Demokraterna.
Pinsamt för att TS i ilska väljer att lägga sin röst där för att h*n fått reda på någon information om invandrare som personen ogillar och så blir det naturliga svaret Sverige Demokraterna.
Jag förstår att människor är frustrerade, rädda, besvikna, trötta och känner att de inte blir lyssnade på eller att samhället är orättvist. Det jag däremot INTE kan förstå är hur man kan låta en känsla styra det bättre vetandet mot ett parti som Sverige Demokraterna.
Jag hade önskat att fler tänkte igenom sitt val och tog sig tid att läsa igenom HELA deras valmanifest och om värderingar / politik och inte bara invandrinspolitiken.
Sen tycker jag att det är dags att de andra partierna och media verkligen tog sig tid att lyssna på det allt mer ökandet missnöjet så att det inte blir fler som röstar på SD och ilskan inte kokar över.
Det är farligt att inte lyssna och det går inte att kväva hur en stor del av befolkningen känner.
Möt deras åsikter och för en dialog. UTAN påhopp och idiotförklarande.