• puss

Retroaktivt barnbidrag för invandrare

jaha, men oj då, fick du höra det, a då är det bäst du röstar på SD genast.

*puss puss puss puss*
  • puss
    Aupendi skrev 2013-12-20 18:31:49 följande:
    Jag läste RADIOAKTIVT barnbidrag, ha! Skrattande

ja gud, för SD skulle det vara katastrof det med. de skulle garanterat bli OERHÖRT upprörda om invandrare fich vad som hrelst som är radioaktivt, och de blev utan.
    *puss puss puss puss*
  • puss
    Dorian Ertymexx skrev 2013-12-22 17:25:07 följande:
    Nej, Anders Borg vill SÄNKA skatten.

Gods, det är okey att högern skänker bort era gemensamma ägodelar för en spottstyver, det är okey att skola, vård och omsorg går åt helvete på grund av nedskärningar och privatiseringar - men får någon som inte är blond och blåögd ett endaste öre, ja DÅ är det dags för revolution!!

Jaja, men ni är inte rasister i alla fall va!!

det är ok att sänka skatten. det är en ekonomisk modell som fungerar.
    *puss puss puss puss*
  • puss
    Dorian Ertymexx skrev 2013-12-22 17:27:10 följande:
    "Bögarna", judarna, "zigenarna", "vänsterextremisterna" (dvs alla vänster om NRP och SD, dvs alla)... finns alltid folk att skylla på. För det är aldrig överklassens, maktens, de rikas fel. Nej nej. De är ofelbara. Obestämd

var sarkastisk du. de duger till att betala och betala och betala och betala...... eller hur?
    *puss puss puss puss*
  • puss
    Dorian Ertymexx skrev 2013-12-22 17:28:49 följande:
    Tja, du kan ju flytta till Syrien ett tag, sedan fly tillbaka, låtsas vara icke-svensk och leva loppan, om du är så avundsjuk och tror att det är så lätt. Märkligt att så få av er som tror att invandrare lever loppan själva tar chansen att försöka med det tåget.

vilket är nåt som alla som lever på bidrag borde göra.
    *puss puss puss puss*
  • puss
    Dorian Ertymexx skrev 2013-12-22 17:29:45 följande:
    Vad betalar de? De lägger ju pengarna i skatteparadis och nolltaxerar resten!

det tror du ja. va fan tror du alla bidragspengar kommer igfrån?
    *puss puss puss puss*
  • puss
    Dorian Ertymexx skrev 2013-12-22 17:42:22 följande:
    Resterande delen av Sveriges befolkning, som inte lägger pengarna i skatteparadis och nolltaxerar. Du vet, alla betalar skatt.

ja, just dem. du verkar ha en oerhört underlig syn på vilka de är. "överklassen, makten, de rika"..?
    *puss puss puss puss*
  • puss
    Resterande delen av Sveriges befolkning, som inte lägger pengarna i skatteparadis och nolltaxerar. Du vet, alla betalar skatt.

Dorian Ertymexx skrev 2013-12-22 17:27:10 följande:
    "Bögarna", judarna, "zigenarna", "vänsterextremisterna" (dvs alla vänster om NRP och SD, dvs alla)... finns alltid folk att skylla på. För det är aldrig överklassens, maktens, de rikas fel. Nej nej. De är ofelbara. Obestämd
    *puss puss puss puss*
  • puss
    Dorian Ertymexx skrev 2013-12-22 17:48:43 följande:
    Nåja, oavsett är det OT i tråden. Poängen är att SD sparkar nedåt och slickar uppåt.

nej, det är inte påängen.
    *puss puss puss puss*
  • puss
    Dorian Ertymexx skrev 2013-12-22 17:48:43 följande:
    Nåja, oavsett är det OT i tråden. Poängen är att SD sparkar nedåt och slickar uppåt.

uppenbarligen finns det väl några jävla pengar kvar till dig, år efter år?
    *puss puss puss puss*
  • puss
    Anonym (solen) skrev 2013-12-22 17:50:10 följande:
    Och du sparkar på alla som inte tycker som du. 

och ändå har karl mage att kräva försörjning utan motprestation.
    *puss puss puss puss*
  • puss

säg då "tack så mycket", det vore väl på sin plats. eller?
    *puss puss puss puss*
  • puss
    EnLitenSvamp skrev 2013-12-22 18:15:43 följande:
    Inte ett dugg avundsjuk. Jag och min familj har mer än tillräckligt när det kommer till cash. Började jobba där för jag ville se hur de hade det. Är knappast glad över att mina skattepengar fördelas ut till dem. Visst det vore väl en annan sak om det gällde en biljett hem.

"hem" för alla som är en kostnad?
    *puss puss puss puss*
  • puss

jag önskar att det vore sant, det vore ju skitbra.

*puss puss puss puss*
Svar på tråden Retroaktivt barnbidrag för invandrare