• city cat

Retroaktivt barnbidrag för invandrare

Anonym (phhhh) skrev 2013-12-19 22:53:53 följande:
    Tusen gånger hellre vill jag att mina skattepengar går till traumatiserade barn än till en missunnsam idiot på FL...!
    Fnudden for president
  • city cat
    Mosen skrev 2013-12-20 11:55:48 följande:
    Jag ger upp, men allvarligt så skäms jag över att människor som har gått i skola i Sverige är så jävla obegåvade att dessa åsikter finns idag. Man kan hitta på allt möjligt, men att försöka beskylla invandrare för problemen vi har i Sverige idag är inte bara skamligt, det är också fult och ohederligt. 

Sen att tro på dåligt underbyggd statistik för att man är bitter över sitt eget liv, det är också väldigt pinsamt.

När våra barn är vuxna kan man vara stolt om man kan säga att man stod upp mot den här skiten, och kämpade för allas lika värde, så det tänker jag fortsätta med. Lycka till med livet, och god jävla jul (va, får man fira de i det här jävla landet längre?).
    Fnudden for president
  • city cat
    gertie skrev 2013-12-20 15:54:15 följande:
    Du som bara fått gratis grund- och gymnasieskola, möjlighet till gratis utbildning på universitetsnivå, osannolikt prisreducerad barnomsorg, upp till 20 års gratis tandvård, svinbillig läkarvård, barnbidrag och en försäldraförsäkring som ger dig möjlighet att vara hemma med ditt barn minst ett år. Och bortsett från allt detta även den stora ynnesten att växa upp i ett land förskonat från krig och svält, ett and där du har religionsfrihet, åsiktsfrihet och rösträtt. Allt detta för både dig och dina barn och kommande generationer. 

Du har till och med RÄTT att ha den ruttna och oempatiska människosyn du förmedlar här på FL, men du vill ha mer alltså? 
    Fnudden for president
  • city cat
    Anonym (shame) skrev 2013-12-21 10:19:14 följande:

Eller så kan ju du kliva ner från dina höga hästar och inse att du inte har en susning om hur det är att fly från sitt land, undan död, krig, och förföljelse.
    Så istället för att sitta och misstänkliggöra andra människor så borde du vara lite ödmjuk inför det faktumet och jävligt tacksam för att inte du och din familj drabbats.
    Fnudden for president
  • city cat
    Anonym (shame) skrev 2013-12-21 11:10:41 följande:

Lågt.
    Bara för att du inte klarar av att bemöta hans argument för att han är fan så mycket mer påläst än vad du är, och piskar skiten ur dig i diskussioner så behöver du inte gå på person.
    Istället skulle du kunna försöka lära lite från honom.
    Men det är väl så sd funkar, attackera det som inte passar in i världsbilden, det är helt ok att vara elak mot den som har en avvikande åsikt.
    Sd i ett nötskal.
    Fy fan. Kräks
    Fnudden for president
  • city cat
    MuppinCowboy skrev 2013-12-21 22:07:20 följande:
    Jag känner en som ger alla som röstar på SD 400.000 kr i bidrag.. det är sant.. på riktigt..
    Fnudden for president
  • city cat
    Anonym (phhhh) skrev 2013-12-21 23:03:23 följande:
    En till! Ni är bara för bra!!! Skrattande
    Jag börjar ändra mig om sverigedemokrater, kanske ni är bra till nåt ändå - underhållning!
    Skål
    Fnudden for president
Svar på tråden Retroaktivt barnbidrag för invandrare