Inlägg från: Anonym (herre gud) |Visa alla inlägg
  • Anonym (herre gud)

Retroaktivt barnbidrag för invandrare

Anonym (mycket välskrivet) skrev 2013-12-20 23:38:52 följande:

Tvångsstympar ni somalier fortfarande era kvinnor som barn?
    tyvärr är det ingen myt och de får gifta sig med så unga flickor som 9 år  många gör det men skulle ju inte kunna registrera det här ni  islam vänliga svenska läs för helsike på om den satans religionen och vad ni sympatiserar för....

Det är en kvinnnofridskräkande religion och skipa  koranen på svenska den stämmer tyvärr inte  ingen i dag  levande muslim skulle översätta den äkta koranen då skulle folk springa så jävla fort de kunde på andra hållet så kan man ju inte konvertera folk

börja använda huvudet kolla hur de slaktar varandra i sina egna länder  bomabar och spränger sig själva och andra som bor där..

Fast skippar man nyheterna och de  som går att se med egna ögat om man  bara  tittar ordentligt så se man varningar överallt...

Til och med så allt fler muslimer helt plötsligt börjar hitta  gud och jesus framför de andra.................
  • Anonym (herre gud)

Föräldrar penning är för barn som är födda i sveige inte för sådana som kommer hit med barn men  ju mer man hör ser mm så vet man varför de vallfärdar till sverige

Kanske ska vandra upp till Klara kyrka ditt de  hemlösa barnfamijerna vänder sig vinter tid för tack över huvudet oh se vad de gillar att invandrare får tak och en massa pengar oh de har satts på gatan med barn och allt då kanske vår lilla regering får jobba för att sitta kvar annars tippar jag på en jordskreds seger för SD

• Anonym (herre gud)
    Anonym (phhhh) skrev 2013-12-21 23:03:23 följande:
    En till! Ni är bara för bra!!! Skrattande
    Jag börjar ändra mig om sverigedemokrater, kanske ni är bra till nåt ändå - underhållning!
    är ej Sverige demokrat och kommer aldrig  att bli det heller..
Svar på tråden Retroaktivt barnbidrag för invandrare