Nonnitott: Jo, det förstår jag då. Tur att ni kan få göra mycket på klinik närmare er :) Nu när det varit mycket ledighet har det funnits all tid i världen att tänka och känna, på så vis blir det nog bra när vardagen kommer igång igen. Annars blir väntan galet lång
Jag är galet trött och fattar inte hur det ska gå och jobba. Kom hem från jobbet i fredags och slocknade kl 17, hela gårdagen var jag däckad och tröttheten är inte mindre nu illamåendet har jag dock klarat mig rätt bra Nonnitott: Jo, det förstår jag då. Tur att ni kan få göra mycket på klinik närmare er :)
Nu när det varit mycket ledighet har det funnits all tid i världen att tänka och känna, på så vis blir det nog bra när vardagen kommer igång igen. Dock är jag galet trött och fattar inte hur det ska gå och jobba. Kom hem från jobbet i fredags och slocknade kl 17, hela gårdagen var jag däckad och tröttheten är inte mindre nu ;) illamåendet har jag dock klarat mig rätt bra ifrån och nu när jag känner mig gravid på riktigt så år jag bara glad att slippa illamåendet