Inlägg från: Anonym (dotter) |Visa alla inlägg
  • Anonym (dotter)

min mamma

Okej, detta kanske inte hamnade på rätt underforum men jag är helt förtvivlad.. 

Jag såg nyss en bild på min MAMMA som tydligen cirkulerar runt som nåt skämt bland folk, för att hon är ful enligt dem.. Jag mår verkligen SKITDÅLIGT över detta och hoppas verkligen att hon aldrig kommer se bilden. Vad fan ska jag göra jag vill bara gråta! Ser hur folk kommenterar elaka saker och fyfan mitt hjärta går itu!!!!

• Svar på tråden min mamma
  • Anonym (dotter)

Det var på FB jag såg bilden, vet inte om tjejen som la upp den hittade den eller var fotografen.. Om jag skulle våga så skulle jag be henne ta bort den men är skiträdd att hon skulle berätta för folk att det var min mamma och att jag meljade henne osv.. Fyfan för vissa människor!!!! :(

• Anonym (dotter)

Såg nyss att bilden lades upp 2011 och att ingen kommenterat sedan september 2011 men ändå..... 

• Anonym (dotter)
    Anonym (=() skrev 2013-12-21 13:52:05 följande:
    Kan du be någon annan maila henne? Någon som kan maila och säga "det där är en bekant till mig. Känns väldigt olustigt att bilden finns på din sida och att ni kommenterat den på det sättet. Vill du vara snäll och ta bort den". Jag tycker absolut du kan maila själv, men förstår ditt dilemma. Därav tanken: Kan du be ngn annan maila?
    Tänker be min svägerska maila! Tack för idén <3
Svar på tråden min mamma