• Mammio

Vad fick du i julklapp från ditt jobb?

Än har jag inte jobbat så länge då jag pluggat o så där ett tag, men fick förra julen en väska (rätt så fin ändå) med Kommunens logga och lite godis. I år fick jag 250 kr i presentkort i en butik som jag inte ens vet vad det är. Får se om jag kommer använda den. Hade egentligen bara velat ha biobiljetter eller något.
    Min sambo fick idag en julklapp, en jättefin mjuk och tjock pläd.
    Jag undrar vad ni andra har fått:)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-12-23 11:19
    Det verkar vara väldigt många som inte får något alls. Det tycker jag är väldigt tråkigt faktiskt. För mig betyder det att cheferna ändå bryr sig om sina anställda o gör en sådan sak. Jobbar som sagt inom kommunen som undersköterska och är timanställd så får de som är ordinarie personal och vi timmisar så känns det som att vi också är alla lika värda. Chefen är noga med det att alla ska få lika och det tycker jag hon gör bra. Fick till och med en kram bara sådär av bossen.:P

Hoppas ni som inte fått julklappar av jobbet får det imorn på julafton av nära o kära i alla fall:)
    God jul på er:)

• Svar på tråden Vad fick du i julklapp från ditt jobb?
  • Holly Golightly

Ingenting alls. Inget julbord heller. Eller ens fika för den delen. Jobbar statligt, så det är väl lika bra. Vi har väl inte råd att slösa bort skattemedel på sånt egentligen.

• Hedgehog

Två biobiljetter från ena jobbet och en chokladask från andra =) Biobiljetterna uppskattar jag mycket. Även om de inte är jättedyrt att gå på bio, så blir det att man tar sig iväg och gör det om man får bobiljetter =)

• tordA

ingenting Rynkar på näsan

Jag har många fördomar och trivs med dom allihop.
  • Lilje

Mitt företag köper inte in julklappar. Men några avdelningar får presenter från andra företag, partners och sponsorer medan andra inte får alls, så för att det ska bli lite rättvist samlas allt och sen kör vi lotteri. Så man kan få allt möjligt. Första året 'vann' jag en salladsdressing, året efter en köksmaskin till typ 2000. I år fick jag en snygg plåtlåda med pepparkakor, det var jag nöjd med. :)

Dessutom har vi alltid bra julfester med show och mat.

• Thildasmamma09

Vi blev bjudna på julbord, dock har vi gått back under 2013 så de sparade
    in lite på julklappar i år, därför fick vi 2 hockeybiljetter och en korv haha :)

• Bimbo

Jag fick ett litet stearinljus.. och ett kort om att de skänkt pengar till välgörenhet..

• Singoallaa
    Elien skrev 2013-12-22 16:31:50 följande:
    Jag fick välja själv mellan en 10 olika saker, mest nyttogrejer och någon hemlig låda. Valde en picknickgrill med tillbehör. Tyckte jag va bra. Maken fick 4 små vita skålar och plankor till plankstek, tjuvkolla... Fast den presenten uppskattar jag då jag själv önskat det och bara inte kommit mig själv att köpa sådana! Min mamma fick en gjutjärnsgryta och några små grytor och ha i ugn eller liknande
    H född 091017

Var jobbar din make?
Svar på tråden Vad fick du i julklapp från ditt jobb?