Råd: Strap-on eller strapless?
Hej hopp! Vi har tre st strapons alla med sele. Kan tänka mig att prova en utan sele också men vi började på den "säkra" vägen. Jag har ett par stringtrosor under selen för att den inte ska skava, men sen sitter den rätt skönt på klittan att när jag eller han rör "penisen" så stimuleras jag också. Men det är ju inte mest fokus på min njutning när strappen kommer fram om man säger så ...
Sen kan man också fundera på material på själva dildon. Gummi glider bra men är hårdare tex. Silikon kan kännas strävt om man inte tar mkt glid på men själva dongen kan då vara mjukare. Med en hård gummivariant får påsättaren vara ännu mer försiktig. Ett tips är ju också att köpa en liten "nybörjardong" till de första gångerna om han inte vant sig själv förstås . Analpluggar finns också om man vill börja med analt lite försiktigt.
Men strap-sele har funkat bra för oss. Har utan vibration, men det finns ju även med klitorisstimulans om man vill så även en sele bör kunna ge njutning för tjejen. Glöm inte massor med glid, ta det lugnt som fanken och var noga med rengörningen efteråt.