• Philippa

Vill köpa Helig Birma kattunge

Min ena birma fick avlivas för ca 6 månader sedan pga cancer... den andra birman blev då ensam kvar. Hon är ju ensam och behöver en kamrat! Hon är bara 2 år och behöver en lekkamrat

Jag har letat på nätet efter en Birma.... men hittar bara någon som bor för långt bort....

Vet ni av någon i Västernorrland med omnejd??

• Svar på tråden Vill köpa Helig Birma kattunge
  • Majsan70

Har du kollat Birmasällskapets hemsida? Har för mig att det finns några uppfödare i området du nämner, men jag vet ju inte om de har kattungar nu.

• Majsan70

Hade du bott närmare så har vi just nu två fantastiskt söta bebisar härhemma som fyller 6 veckor på onsdag.

• Philippa
    Majsan70 skrev 2013-12-23 09:13:24 följande:
    Hade du bott närmare så har vi just nu två fantastiskt söta bebisar härhemma som fyller 6 veckor på onsdag.

Hur långt bort bor ni? Jag kan tänka mig åka en bit om det är fina ungar
  • Majsan70
    Philippa skrev 2013-12-23 09:16:46 följande:

Hur långt bort bor ni? Jag kan tänka mig åka en bit om det är fina ungar
    Tyvärr bor vi i Göteborg o det är superlångt från Västernorrland. Men pötiga ungar är det. Just denna kullen är vi fodervärdar åt, annars har vi egen uppfödning.
    Kika in på S*Moses' Helig Birma så kan du se våra söta ungar. Uppfödaren vi är fodervärd åt är en god vän.

• Philippa

Har nu tingat en hane Lycklig är jag, han är 5 veckor nu

• Philippa

Har ni förslag på namn till hane som passar till Felicia som min andra katt heter?

• Billy

Har du hunnit hälsa på hos uppfödaren? Tyckte det gick väldigt fort

• Philippa
    Billy skrev 2013-12-24 09:00:07 följande:
    Har du hunnit hälsa på hos uppfödaren? Tyckte det gick väldigt fort

Nej, vi har haft mailkontakt och hon har skickat bilder på den lilla

Dom bor så långt bort att vi kommer inte åka o hälsa på.... men jag har fått referenser om hennes uppfödning av min första katts uppfödare som vet vem hon är.....
Svar på tråden Vill köpa Helig Birma kattunge