• Anonym (tråkigt..)

    snabb utlösning, hur hanterar ni det.

    Jag har inlett en ny relation med en underbar kille.
    Jag har aldrig haft så grymt sex som jag har med denna killen men ham kommer så sjukt snabbt. De gånger vi kan ha sex längre än 1,5 min är om han är lite full.
    Jag har försökt med allt suga av han tills han kommer sedan vänta lite ha sex igen men han kommer fortfarande lika snabbt och jag vet att han mår dåligt över det och det är extremt kännsligt att prata om. Men han säger att det inte brukar vara så, bara med mig. Det spelar ingen roll om vi har haft sex 15 min tidigare han kommer lika snabbt ändå. Eller om vi har långt /kort förspel.

    Vad ska jag göra.?

  • Svar på tråden snabb utlösning, hur hanterar ni det.
  • Anonym (tråkigt..)

    Oj såg nu att den hamna under helt fel kategori.... Sorry alla på fl.

  • carolina03

    Samma för mig och min sambo. Haka inte upp er på tiden utan resultatet. Huvudsaken är väl ändå att ni båda får njuta.

  • Anonym (tråkigt..)
    carolina03 skrev 2013-12-23 00:03:31 följande:
    Samma för mig och min sambo. Haka inte upp er på tiden utan resultatet. Huvudsaken är väl ändå att ni båda får njuta.



    Men jag hinner aldrig komma, jag behöver mer tid. Vill bonka hårt och länge. Hårt går tyvärr inte heller då går det ännu fortare.
  • Anonym (Kör på!)

    Får han upp den igen? Brukar lugna sig andra och tredje gången man sprutat. Knulla mer så han lär sig. Enda sättet.

  • Anonym (tråkigt..)
    Anonym (Kör på!) skrev 2013-12-23 00:22:50 följande:
    Får han upp den igen? Brukar lugna sig andra och tredje gången man sprutat. Knulla mer så han lär sig. Enda sättet.



    Den går upp efter 5-15 min men lika snabbt kommer han igen...

    Jag jobbar på den delen mer sex. Men det är frustrerade jag känner att jag måste hinna komma i nån han gör vilket är väldigt svårt. Så jag bygger upp en press på mig själv med..
  • carolina03

    Ni får väl avsätta tid för dina behov först. "Damerna först" har inte uppstått av en slump. Prata med varandra och va ärliga kanske inte för ärlig i ditt fall så att han känner sig helt oduglig.

  • Anonym (***)

    Min sambo är precis likadan. 4 sekunder,sen är *bonkandet* över.
    Vi har hållit ihop nu i snart 12 år o det har inte blivit bättre på den fronten. 
    Däremot så kompenserar han det på andra härliga sätt.
    Skulle jag jämföra honom med dem jag varit med innan,så är han klart den bästa jag haft.
    Han är så uppfinningsrik o lägger mycket tid o energi på att göra det skönt för mig på andra sätt.
    Visst händer det att jag saknar att bli tagen hårt o länge,men jag skulle inte byta bort det jag har idag.
    Tror inte någons kropp har blivit så härligt utforskad som min. Drömmer

  • Anonym (23)

    Vet precis hur det är, va sambo i fyra år med en kille som kom påtok för fort, blev liksom aldrig som jag hade föreställt mig att sex skulle vara, han va min första. Kvittade vad vi gjorde blev det aldrig bättre. Sista året fick han dessutom problem med att få upp den överhuvudtaget och kunde slakna på 2 sekunder. Jag tröttnade helt ärligt, va otrogen och fick uppleva sex som det skulle vara och som jag numera vill ha det, min otrohet fick mig att lämna och det är det bästa jag gjort. Nu vet jag däremot bättre och skulle aldrig vara otrogen igen, men jag ångrar det inte, då hade jag kanske varit kvar med honom än, haha. Hade jag däremot träffat en sån kille nu med mer erfarenhet av sex i ryggen skulle jag istället hitta andra sätt som han kunde tillfredsställa mig på :) och hjälpa till mer nu när jag kan mer.

Svar på tråden snabb utlösning, hur hanterar ni det.