Anonym (tråkigt..) skrev 2013-12-23 17:03:40 följande:
Jag känner samma som du fru jag vill komma av hans kuk. Även om jag gillar när han slickar och Pillar så är det väldigt härligt när han lyckas knulla mig tills jag kommer. Mem hur tar jag upp det här med spray på ett bra sätt. Detta är ett ganska nytt förhållande och extremt känsligt ämne.
Ibland när han kommer tidigt blir han ledsen/ besviken drar på sig kläderna på två blanka och lämnar mig själv så går han på en promenad och röker. När han kommer tillbaka så vill han inte ens låtsas om som att vi har haft sex.
Ämnet är som du säger extremt känsligt... Men han vill garanterat också lösa detta!
Jag tror att det enda som gäller är att säga 1( att du vill bara ha honom och ingen annan (viktigt för en man att veta att kvinnan inte funderar på andra män som varit "bättre"), men 2) att han är så otroligt skön i dig att du bara MÅSTE få känna honom längre. (Hur du kom på idén med sprayen? En väninna berättade på en tjejfest t.ex?)
Fråga om han kan göra det för din skull, du tycker ju att han är så otroligt skön / har så otroligt skön.... Borde vara lite smickrande och säkert vill även han lösa detta. I nödfall får du väl locka med avsugning eller annan "muta" som han gillar. Min erfarenhet är att det ofta bara är första steget som är jobbigt eller första gången man ska prova något nytt; sedan tycker båda det är bra och känns naturligt. Man måste våga för att vinna, eller hur?
Men du ska nog inte handla sprayen åt honom i förväg, DET kan vara provocerande. Låt honom skaffa eller gör tillsammans.