• Anonym (tråkigt..)

snabb utlösning, hur hanterar ni det.

Jag har inlett en ny relation med en underbar kille.
    Jag har aldrig haft så grymt sex som jag har med denna killen men ham kommer så sjukt snabbt. De gånger vi kan ha sex längre än 1,5 min är om han är lite full.
    Jag har försökt med allt suga av han tills han kommer sedan vänta lite ha sex igen men han kommer fortfarande lika snabbt och jag vet att han mår dåligt över det och det är extremt kännsligt att prata om. Men han säger att det inte brukar vara så, bara med mig. Det spelar ingen roll om vi har haft sex 15 min tidigare han kommer lika snabbt ändå. Eller om vi har långt /kort förspel.

Vad ska jag göra.?

• Svar på tråden snabb utlösning, hur hanterar ni det.
  • Anonym (tråkigt..)
    Anonym (Marcus) skrev 2013-12-23 14:08:28 följande:
    Min hustru vill helst få orgasm genom penetrerande sex, vilket hon med rätt förutsättningar och teknik kan få efter 10-15 minuters samlag. Utan "hjälpmedel" klarar jag oftast bara det vid relativt kraftig alkoholberusning, tyvärr. (När hon börjar stöna ordentligt och få det riktigt skönt så går det för mig. ) De andra alternativen som nämns i tråden kan säkert fungera för många, d.v.s. slicka eller "pulla", men har inte varit något bra alternativ för oss p.g.a. som sagt att hon vill komma vid samlag.

För mig som provat ALLT / alla upptänkliga "metoder" för att kunna ha lite längre penetrerande sex, är det bara "fördröjningsspray" som fungerat riktigt bra och inte har "biverkningar" (se ang Priligy nedan). Och då måste det vara sådan med lidocain i (som egentligen inte får säljas i Sverige, men som går att hitta ändå på nätet). Den i länken ovan är en av dessa faktiskt, även om jag egentligen tycker det är fel att länka i sådana här trådar vill jag nämna detta. Det blir "lagom" skönt helt enkelt (låter dumt, jag vet!), så att man kan klara 10-15 minuter, beroende på hur mycket man sprejat på.

Har även provat Priligy, vilket fungerar bra (tiden till orgasmen fördröjs med 2-3 ggr ca) men som för mig ger en rätt kraftig, baksmälleliknande känsla hela dagen efter. Fördelen är att man slipper bedöva sin penis, det är istället utlösningsreflexen som bedövas. Funkar faktiskt, hur märkligt det än kan låta - lika skönt, men längre.

Jag känner samma som du fru jag vill komma av hans kuk. Även om jag gillar när han slickar och Pillar så är det väldigt härligt när han lyckas knulla mig tills jag kommer. Mem hur tar jag upp det här med spray på ett bra sätt. Detta är ett ganska nytt förhållande och extremt känsligt ämne.

Ibland när han kommer tidigt blir han ledsen/ besviken drar på sig kläderna på två blanka och lämnar mig själv så går han på en promenad och röker. När han kommer tillbaka så vill han inte ens låtsas om som att vi har haft sex.
  • Anonym (Marcus)
    Anonym (tråkigt..) skrev 2013-12-23 17:03:40 följande:

Jag känner samma som du fru jag vill komma av hans kuk. Även om jag gillar när han slickar och Pillar så är det väldigt härligt när han lyckas knulla mig tills jag kommer. Mem hur tar jag upp det här med spray på ett bra sätt. Detta är ett ganska nytt förhållande och extremt känsligt ämne.
    Ibland när han kommer tidigt blir han ledsen/ besviken drar på sig kläderna på två blanka och lämnar mig själv så går han på en promenad och röker. När han kommer tillbaka så vill han inte ens låtsas om som att vi har haft sex.
    Ämnet är som du säger extremt känsligt... Men han vill garanterat också lösa detta!

Jag tror att det enda som gäller är att säga 1( att du vill bara ha honom och ingen annan (viktigt för en man att veta att kvinnan inte funderar på andra män som varit "bättre"), men 2) att han är så otroligt skön i dig att du bara MÅSTE få känna honom längre. (Hur du kom på idén med sprayen? En väninna berättade på en tjejfest t.ex?)

Fråga om han kan göra det för din skull, du tycker ju att han är så otroligt skön / har så otroligt skön.... Borde vara lite smickrande och säkert vill även han lösa detta. I nödfall får du väl locka med avsugning eller annan "muta" som han gillar. Min erfarenhet är att det ofta bara är första steget som är jobbigt eller första gången man ska prova något nytt; sedan tycker båda det är bra och känns naturligt. Man måste våga för att vinna, eller hur?

Men du ska nog inte handla sprayen åt honom i förväg, DET kan vara provocerande. Låt honom skaffa eller gör tillsammans.
  • Anonym (Bruden)
    LinnAndersson skrev 2013-12-23 16:54:15 följande:

Nej jag klagar inte i onödan. Det sexet vi kan ha innan han kommer är riktigt grymt och som sagt är han lite full så går det så mycket bättre. Oh boj vilket sex vi har, mem det tar oftast slut för snabbt. Vi har en spänning som jag inte haft med någon annan. Klart det är "sämst" för att det är kor men den tiden jag får är underbar.

Det gör även mig ledsen att han blir ledsen över detta.

Eftersom att sexet är grymt i övrigt så lägg minimalt med vikt vid detta. Eftersom det är en ny relation så kan jag nästan lova att med tiden kommer han kunna hålla ut längre, han är antagligen väldigt kåt på dig. Som flera redan skrivit: långa förspel och mycket vikt vid tunga, fingrar smek osv. Då blir ju hela sexet längre även om själva penetrationsdelen inte blir så lång.

Start stopp tekniken är väldigt bra om han ska försöka hålla ut!!! Att han drar ut sig ur dig och pausar, eller helt enkelt gör något annat med dig när han är nära att komma. Tex slickar dig ett tag eller stimulerar med fingrarna. Han behöver ju isf träna på att känna efter när han börjar närma sig så att han vet när han ska pausa.

Men framförallt är det dumt att lägga massa vikt vid detta när sexet ändå är bra.
  • Anonym (Kamagra gel)

Med kamagra behöver han inte vara orolig, efter han kommit så har han stånd ändå, bara att köra på :) Kanske är så nu i början att han inte kan hålla emot, blir nog lättare sen.

• Anonym (Bruden)

Jag och min kille kör start och stopp. Det blir i slutändan skönare för mig också för jag blir mer upphetsad och kåt av att få varierad stimulans, alltså variation mellan penetrerande omslutande sex och slick och smek, han kan återhämta sig från stimulans när han tar på mig, medans jag blir mer och mer kåt och sen kan jag ofta hinna komma när han kommer in i mig igen nästa gång.

Risken med bedövningssprayer är ju att även tjejen blir bedövad.

• Bolliz
    Anonym (Marcus) skrev 2013-12-23 14:08:28 följande:

Min hustru vill helst få orgasm genom penetrerande sex, vilket hon med rätt förutsättningar och teknik kan få efter 10-15 minuters samlag. Utan "hjälpmedel" klarar jag oftast bara det vid relativt kraftig alkoholberusning, tyvärr. (När hon börjar stöna ordentligt och få det riktigt skönt så går det för mig. ) De andra alternativen som nämns i tråden kan säkert fungera för många, d.v.s. slicka eller "pulla", men har inte varit något bra alternativ för oss p.g.a. som sagt att hon vill komma vid samlag.

För mig som provat ALLT / alla upptänkliga "metoder" för att kunna ha lite längre penetrerande sex, är det bara "fördröjningsspray" som fungerat riktigt bra och inte har "biverkningar" (se ang Priligy nedan). Och då måste det vara sådan med lidocain i (som egentligen inte får säljas i Sverige, men som går att hitta ändå på nätet). Den i länken ovan är en av dessa faktiskt, även om jag egentligen tycker det är fel att länka i sådana här trådar vill jag nämna detta. Det blir "lagom" skönt helt enkelt (låter dumt, jag vet!), så att man kan klara 10-15 minuter, beroende på hur mycket man sprejat på.

Har även provat Priligy, vilket fungerar bra (tiden till orgasmen fördröjs med 2-3 ggr ca) men som för mig ger en rätt kraftig, baksmälleliknande känsla hela dagen efter. Fördelen är att man slipper bedöva sin penis, det är istället utlösningsreflexen som bedövas. Funkar faktiskt, hur märkligt det än kan låta - lika skönt, men längre.

Lidocain (xylocain) kan du köpa på apoteket. Används när man lägger om sår eller vid insektsbett. Ja bedövning på huden helt enkelt. Är helt ofarligt att ha på kroppen. En tub kostar inte mycket, typ 50kr och är helt lagligt!

Lycka till
  • Anonym (Testat)
    Anonym (Bruden) skrev 2018-07-20 11:25:29 följande:

Risken med bedövningssprayer är ju att även tjejen blir bedövad.

Det finns gelé som fungerar mycket bättre än spray. Låt gelén verka i ca 40 min så kommer utlösningen fördröjas och efter första utlösningen kan man fortsätta väldigt länge. :) Tjejen kommer inte bli bedövad!

Det finns även penisringar som drösvis fördröjer utlösningen men ffa behåller ståndet längre.
  • Anonym (Bruden)
    Anonym (Testat) skrev 2018-07-20 23:53:14 följande:

Det finns gelé som fungerar mycket bättre än spray. Låt gelén verka i ca 40 min så kommer utlösningen fördröjas och efter första utlösningen kan man fortsätta väldigt länge. :) Tjejen kommer inte bli bedövad!

Det finns även penisringar som drösvis fördröjer utlösningen men ffa behåller ståndet längre.

Kan ju eventuellt vara nåt för ts kille om han vill testa det. Risken med att föreslå en sån grej tidigt i ett förhållande innan de ens känner varandra och innan de har haft speciellt mycket sex med varann är ju att de kanske gör en stor grej av nåt som egentligen inte är nåt problem. Alla killar jag någonsin legat med har kommit väldigt snabbt i början och sedan när man lär känna varandra och lär sig varandras kroppar brukar de hålla längre.

Även om min kille kommer snabbt och lätt så tycker jag vårt sexliv funkar utmärkt bra med att ta pauser vid behov och variera med annat sex. Extremlånga samlag är högt överskattade enligt mig. Jag har haft betydligt sämre sex med män som ligger och gnuggar i en evighet efter man själv kommit.
  • man i göteborg
    Anonym (Bruden) skrev 2018-07-21 00:34:43 följande:

Kan ju eventuellt vara nåt för ts kille om han vill testa det. Risken med att föreslå en sån grej tidigt i ett förhållande innan de ens känner varandra och innan de har haft speciellt mycket sex med varann är ju att de kanske gör en stor grej av nåt som egentligen inte är nåt problem. Alla killar jag någonsin legat med har kommit väldigt snabbt i början och sedan när man lär känna varandra och lär sig varandras kroppar brukar de hålla längre.

Även om min kille kommer snabbt och lätt så tycker jag vårt sexliv funkar utmärkt bra med att ta pauser vid behov och variera med annat sex. Extremlånga samlag är högt överskattade enligt mig. Jag har haft betydligt sämre sex med män som ligger och gnuggar i en evighet efter man själv kommit.

Jag håller med dig om att detta är inget man tar upp tidigt i en relation. Är ju bra om det känns naturligt att prata om det i förhållandet!

Tror att man som man kan komma snabbt om det är för mycket friktion eller att killen är välutrustad eller att tjejen är tight (skapas mer friktion). Kanske kan det vara bra att använda mycket glidmedel för att minska friktionen? Att använda kondom kan också minska känsligheten på ollonet och på så vis fördröja utlösningen.

Sex är så mycket mer än bara att få utlösning och orgasm. Finns så många sätt att njuta på!!! Bättre att fokusera på att ge varandra njutning istället och fokusera mindre på utlösningen eller att mannen kommer snabbt!
  • Anonym (T)

Köp xylocain receptfritt på apoteket.

Svar på tråden snabb utlösning, hur hanterar ni det.