• Anonym (Per)

Fråga till er promiskuösa kvinnor

Hej, ja som det står i rubriken så är denna fråga till er kvinnor som har legat med över iaf 20 män och den handlar föga förvånande om penisstorlek.

Det jag undrar är hur väl det vetenskapliga medlet stämmer överens med verkligheten?

Enligt dom studier som har gjorts så ser det ut såhär ->

5% har en penis under 10 cm i längd 

20% har en penis inom 10-13 cm i längd

50% har en penis inom 13-16 cm i längd

20% har en penis inom 16-19 cm i längd

5% har en penis över 19 cm i längd

Källor http://5sizes.wordpress.com/ (med bilder för er som inte har mätt:P)

Jag som man är ytterst tveksam till att detta stämmer då jag själv har en penis på 17x14 och det är verkligen inte stort på något sätt och dom jag har haft sex med känns som stora hinkar någon minut in i samlaget.

Eller är den "normala" fittan helt enkelt så missanpassad efter den normala penisstorleken?

Om det är fallet så har ju moder natur verkligen misslyckats här och jag förstår varför den större delen kvinnor föredrar paket av storleken större.

• Svar på tråden Fråga till er promiskuösa kvinnor
  • Mamapingu

Jag har läst någonstans att snittkvinnan är 9-12 cm djup så egentligen är längden på penis inte det som spelar störst roll utan omkretsen. Men där är det kvinnliga könsorganet så smart konstruerat att det kan töjas väldigt mycket beroende på vad som behövs. Ett spädbarns huvud är ju tex 35 cm runt om och kan födas fram genom vaginan.

När vi pratar sex så har varken jag eller någon jag känner tyckt att någons penis varit för stor eller för liten om den inte varit extremt liten och mannen inte varit särskilt bra i sängen. Så det gamla klyschiga "det spelar ingen roll hur stor den är, det som spelar roll är vad han gör med den" stämmer faktiskt i de flesta fall.

• Queenie70

Skulle aldrig falla mig in att svara på en fråga där man får epitetet promiskuös, för att man legat med över 20 personer...

• Anonym (Per)
    Mamapingu skrev 2013-12-23 13:30:48 följande:
    Jag har läst någonstans att snittkvinnan är 9-12 cm djup så egentligen är längden på penis inte det som spelar störst roll utan omkretsen. Men där är det kvinnliga könsorganet så smart konstruerat att det kan töjas väldigt mycket beroende på vad som behövs. Ett spädbarns huvud är ju tex 35 cm runt om och kan födas fram genom vaginan.

När vi pratar sex så har varken jag eller någon jag känner tyckt att någons penis varit för stor eller för liten om den inte varit extremt liten och mannen inte varit särskilt bra i sängen. Så det gamla klyschiga "det spelar ingen roll hur stor den är, det som spelar roll är vad han gör med den" stämmer faktiskt i de flesta fall.

Det stämmer att slidans djup är 9-12, fast det är när man inte är kåt.

När en tjej är våt och upphetsad så kan dom flesta få in 18-22 beroende på ställning.

• Rataxes

Kukjihadisten nu igen?

If he really thinks we're the devil, then let's send 'em to hell
  • Liberatated
    Queenie70 skrev 2013-12-23 13:36:04 följande:

Skulle aldrig falla mig in att svara på en fråga där man får epitetet promiskuös, för att man legat med över 20 personer...

So true!

Håller helt med!!
  • Anonym (Per)
    Queenie70 skrev 2013-12-23 13:36:04 följande:

Liberatated skrev 2013-12-23 13:53:00 följande:
    So true!

Håller helt med!!

Men snälla, jag tycker kvinnor som har legat med över 10 män är promiskuösa men vad jag tycker är struntsamma, sluta vara så barnsligt känsliga.

• Liberatated
    Anonym (Per) skrev 2013-12-23 14:01:52 följande:
    Queenie70 skrev 2013-12-23 13:36:04 följande:Skulle aldrig falla mig in att svara på en fråga där man får epitetet promiskuös, för att man legat med över 20 personer...

Men snälla, jag tycker kvinnor som har legat med över 10 män är promiskuösa men vad jag tycker är struntsamma, sluta vara så barnsligt känsliga.

Skrattar hejdlöst!!

En kvinna som har legat med fler än 10 killar, promiskyös ??

Hallå det är 2000 tal inte 1800-talet ffs?
  • Anonym (Per)
    Liberatated skrev 2013-12-23 14:32:49 följande:
    Skrattar hejdlöst!!

En kvinna som har legat med fler än 10 killar, promiskyös ??

Hallå det är 2000 tal inte 1800-talet ffs?

Åldern är ju självklart relativ, jag utgår ifrån om tjejen är runt min ålder (25) och jag personligen skulle aldrig starta något med någon som har haft en skolklass mellan benen, men vi har alla våra preferenser och nu tycker jag att vi slutar gå off topic.

Tråden handlar ju som sagt om era erfarenheter stämmer med dom vetenskapliga.

• Queenie70
    Anonym (Per) skrev 2013-12-23 16:52:46 följande:
    Åldern är ju självklart relativ, jag utgår ifrån om tjejen är runt min ålder (25) och jag personligen skulle aldrig starta något med någon som har haft en skolklass mellan benen, men vi har alla våra preferenser och nu tycker jag att vi slutar gå off topic.Tråden handlar ju som sagt om era erfarenheter stämmer med dom vetenskapliga.

Du kan nog släppa din kuknojja, ditt största problem är din syn på kvinnor, inte att du har liten penis.
  • Anonym (Per)
    Queenie70 skrev 2013-12-23 17:13:13 följande:

Du kan nog släppa din kuknojja, ditt största problem är din syn på kvinnor, inte att du har liten penis.
    Än en gång, sluta gå OT och tråden ska inte handla om mig, min kuk eller vad jag föredrar.
Svar på tråden Fråga till er promiskuösa kvinnor