Inlägg från: Lovizas Mamma |Visa alla inlägg
  • Lovizas Mamma

fick ingen julklapp i år igen av sambon.

Förra julen sa jag också att vi köper bara till barnen, men jag köpte ju till han och alla andra vuxna ändå men "från barnen" och jag fick ingenting....det var lite trist, tänkte säkert att han fixar nått till mig från barnen, men nej....skyll mig själv då för det var min ide och jag kan ju inte bli sur och besviken för att han gjorde som jag sa...så iår sa jag att vi köper åt alla och jag vill också ha paket :) och det fick jag,

• Lovizas Mamma

Jag vet inte heller, men antar att det är av vänlighet och att man inte vill ställa krav, alt dålig ekonomi, men säger man att man inte ska köpa men gör det ändå så blir ju den som inte köpt och därmed följt "regeln" satt i en väldigt pinsam situation, vilket för min del skulle kännas väldigt jobbigt om jag fick paket men inte gav nått...
    Men jag lärde mig förra julen att dels vart jag lite besviken att jag ändå inte fick och dels så vart både min sambo och mamma brydda över att jag köpt till dom ändå för vem som helst fattar ju att julklappen inte var från Linnea 8 månader :P

Svar på tråden fick ingen julklapp i år igen av sambon.