Underbar styvfar!!
Men varför måste positiva trådar komma med påhopp på bonusmammor!! Var positiva då om det var nu det ni ville!! Kraven på män och kvinnor är dessutom extremt olika och inte att förglömma att det är dessa bonusmän som biomammorna till bonusbarnen lever med medans bonusmammorna är de som deras ex valt att leva med, kanske påverkar detta åsikterna som biomammorna har??? Låter det måhända rimligt? Skulle man fråga min make så hade han sagt att bonusmammor är helt underbara, speciellt jag:) sedan är han inte bitter så han hade nog inte sagt att bonuspappor skulle vara sämre, han har inte behov att tycka till om sitt gamla ex nya män. Men om man nu ska vara positiv i denna tveksamt positiva tråd så kan jag bidra=) min man har varit en superbra pappa till våran gemensamma son även fast han har barn sedan tidigare!! Det har inte alls blivit så som man har hört att han skulle veta allt och kräva att vi ska behandla den gemensamma sonen som han gjort med tidigare barn med sitt ex, utan vi har verkligen gjort det tillsammans och han är jätte engagerad i vår son, jag har aldrig behövt känna att det skulle vara mindre speciellt för att han har varit med om det tidigare, snarare tvärtom, kände mej som en överviktig och övergödd prinsessa när jag var gravid! Bonusarna älskar sin lillebror och det fungerar jättebra, så härligt att se dem tillsammans. Bebisen bubblar av skratt när bonusarna leker med honom och bonusarna längtar efter sin bebis. Så det finns så mycket positivt, mitt barn kommer alltid alltid ha syskon även om jag inte skulle vilja klämma fram fler;)